
!--akiadsense-->
Aquest dissabte va tenir lloc a la Temerària el contacontes de “La Carlota no vol ser una princesa” , un conte carregat de màgia, valors i imaginació. El conte tracta de la perseverança, de la lluita per aconseguir allò que un vol; de la presa de decisions, de la confiança i l’empoderament que es necessita per aconseguir els objectius. Una posada en escena plena de màgia i cançons on la interacció amb el públic, tant infantil com adult, està assegurada. Amb canvis de vestuari, materials i objectes fan que el viatge màgic que fa la Carlota, la protagonista, sigui un clam on el gaudi i els riures estiguin ben presents.
La finalitat del conte és que els nens i les nenes aprofitin la infantesa al màxim i sàpiguen que podran arribar a ser allò que vulguin ser, sense imposicions però amb perseverança, fent créixer les seves habilitats i competències personals. Al conte s’hi pot trobar propostes de lectura i didàctiques per poder entendre i treballar millor el contingut d’aquest, i permetre que els nens i les nenes es puguin expressar còmode i lliurement. El text a mans de la psicòloga Míriam Armengol Garcia i les il.lustracions de la mestra Txus Astilleros Castro, donen un valor afegit de professionalitat psicopedagògica a un conte infantil.
El proper acte tindrà lloc el dia 16 de febrer a les 12h a l’Abacus de Terrassa.
Podeu seguir a la Carlota a les xarxes socials instagram @lacarlota.contesambvalors i Facebook La Carlota Contes Amb Valors.