El dilluns, 8 de juliol, una fuita d’aigua ocorreguda a la planta 2 del Cap Oest, gestionat per Mútua, va impossibilitar l’obertura del Centre d’Atenció Primària de l’avinguda d’Àngel Sallent i l’activitat assistencial va quedar suspesa temporalment.
En el transcurs d’aquests dies tècnics de l’entitat han treballat per resoldre les conseqüències derivades d’aquesta incidència tècnica i aquest matí ja s’ha pogut reobrir el centre. Mútua Terrassa “agraeix la comprensió i la col·laboració de tots els usuaris afectats”.
