L’Ajuntament de Terrassa adaptarà a partir de dimarts, 1 d’agost, els horaris de diversos serveis al període vacacional i de menor activitat a la ciutat. Diversos serveis tancaran i altres reduiran les hores d’obertura, encara que l’atenció ciutadana estarà sempre garantida perquè el 010 i les oficines de plaça Didó continuaran funcionant.
Els horaris d’atenció ciutadana per l’agost seran els següents:
Servei d’atenció telefònica 010
Agost: de dilluns a divendres, de 8 a 14.30 h
De l’1 al 15 de setembre: de dilluns a dijous, de 8 a 15 h, i els divendres i vigílies de festiu, de 8 a 14.30 h (mateixos horaris que del 15 de juny al 31 de juliol)
Oficina de plaça Didó
Agost: de dilluns a divendres, de 8.30 a 14.30 h.
De l’1 al 15 de setembre: de dilluns a dijous, de 8.30 a 15 h, i els divendres i vigílies de festiu, de 8.30 a 14.30 h (mateixos horaris que del 15 de juny al 31 de juliol).
Oficines de Districte
Agost: tancat. El 4 de setembre aquestes oficines recuperen el seu horari habitual: de dilluns a dijous de 9 a 15h i els divendres i vigílies de festius, de 9 a 14.30 h.
Podeu trobar els horaris de tots els serveis municipals de forma detallada al web. A banda dels serveis telefònics i presencials, la ciutadania té al seu abast la Seu electrònica de l’Ajuntament de Terrassa (seuelectronica.terrassa.cat/) on es pot fer qualsevol tràmit les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any.