Belén Esteban és l’esperança de Telecinco per millorar una mica les desastroses audiències de Secret Story. Confiaven que aquesta nova versió del reality, la més similar a Gran Hermano, enganxés als teleespectadors… però no és així. Ni tan sols en la seva fase final estan fent bones xifres, per la qual cosa han pres la decisió desesperada de fer que diversos famosos entrin a la casa aquests últims dies de convivència. La primera escollida ha estat l’estrella de Sálvame, Belén, que ha viscut quatre dies amb els concursants anònims del concurs. Pocs s’esperaven que congeniés tant amb ells i que arribés a sincerar-se com ha fet, per això.
Ha estat tot un encert, ja que l’audiència ha pogut conèixer la cara més personal i amable de la tertuliana de televisió. Sense vergonya i sense importar-li que les càmeres l’estiguessin gravant, Belén Esteban s’obria en canal per parlar de la pitjor etapa de la seva vida, quan va patir una forta addicció a les drogues: “Vaig tenir uns anys molt dolents en els quals ningú no confiava en mi. Finalment vaig decidir confiar en mi mateixa i ara quan veig les imatges de l’abans i de l’ara… Ara sí que sóc jo. En aquell moment lluitava amb mi mateixa i sentia el mal a dins meu fins que vaig dir “fins aquí”. Em mirava al mirall i m’adonava que jo valia molt. Tenia la meva família, el meu marit, la meva filla, la meva feina… Havia de tirar endavant. Ara bé, és cert que alguns dies costen més que d’altres”.

Aquesta no és la primera vegada que Belén parla sobre aquesta època. Ho va fer també fa uns mesos, quan reflexionava en veure el programa de Kiko Rivera a Planeta Calleja: “Cada família gestiona el tema de les addiccions com sap. Hi ha pares que es posen tampons a les oïdes perquè no volen acceptar-ho, encara que sàpiguen que hi ha un problema. Aquell que vol sortir de les drogues, encara que costa molt, pot sortir. Aquell que vol, perquè hi ha d’altres que poden acabar on acaben desgraciadament”.
