Responsable d’un restaurant de Tossa de Mar i un client, terrassencs els dos, van mantenir una baralla dialèctica a Twitter, recollida pel compte Soy Camarero. Els clatellots del restaurador són dels que fan època. Una resposta educada, contundent i molt viral. Això és el que ha fet el propietari del restaurant Tapas del Mar, després d’una crítica grollera d’un client. Tal i com recull el compte de Twitter, el client va criticar el menjar (“no està malament però alguns plats són molt senzills”), també el servei rebut (“ningú es preocuparà per vosaltres”), i a més a més va rebre l’ordre dels plats (“l’organització brilla per la seva absència”). Però no es queda aquí, i el client es queixa que “sort que nosaltres anàvem recomanats, perquè el responsable no ens va fer ni cas en tot el sopar. No es va preocupar en cap moment de si tot estava bé o si hi havia alguna queixa”. I encara va més enllà, i conclou el seu escrit amb un to clarament despectiu: “Noi, espavila, que de fama no es viu sempre”. “Em sap greu, perquè el que porta el restaurant és de la meva ciutat, Terrassa”.

I el propietari del restaurant, després de veure aquest escrit, li ha respost públicament, amb una pluja de ‘zascas’. “Des de que fa 13 anys vam iniciar aquest projecte intentem millorar cada dia a través de l’esforç, la feina i la formació“, comença. I continua: “I ja que s’atreveix a donar tants consells, nosaltres també li donarem a vostè”.

Més informació a Vadegust

Nou comentari