El tinent d’alcalde de Cultura, Innovació i Projecció de la Ciutat, Amadeu Aguado, ha presidit aquest dimecres l’obertura de la jornada Imatge, Competitivitat i Projecció de Ciutat. City Màrqueting and Branding, organitzada per l’Ajuntament de Terrassa, a través del servei de Relacions Europees i Internacionals i Projecció de la Ciutat. La jornada s’ha celebrat durant tot el dia al Vapor Universitari.
Aquesta jornada aplega reconeguts experts en matèries de comunicació i imatge i promoció territorial, com ara Juan Carlos Belloso, expert internacional en imatge i promoció territorial i fundador i director de l’empresa Future Places, o Jordi de San Eugenio, doctor en comunicació social i llicenciat en geografia i periodisme, investigador sobre Traducció Audiovisual, Comunicació i Territori a la Universitat de Vic. S’han programat un seguit de tallers, que compten amb més de 150 persones inscrites, entre tècnics municipals, representants de diferents entitats, empreses i institucions i ciutadans a títol personal.