Des d’ahir divendres, el servei gratuït d’atenció telefònica 010 ha ampliat el seu horari per donar resposta a les consultes de la ciutadania relacionada amb el funcionament dels serveis i equipaments municipals en relació a les mesures adoptades d’acord amb el Pla d’Emergència Municipal. D’aquesta manera, l’horari d’atenció telefònica a la ciutadania ara és de 8 a 22 h de dilluns a divendres, mentre que els caps de setmana l’atenció telefònica es fa de 9 a 21 h. Els anteriors horaris eren de 8 a 19 h, de dilluns a dijous i de 8 a 14.30 h els divendres, mentre que els caps de setmana, el servei d’atenció telefònica 010 no oferia servei d’informació i tràmits a la ciutadania. Totes aquelles persones que vulguin accedir al servei des de fora del municipi, també poden gaudir d’aquesta gratuïtat trucant al 900 922 010. Per altra banda, l’Ajuntament emet informació a la ciutadania de manera constant a través de les xarxes socials, informació que també publica a la web www.terrassa.cat/coronavirus.