La marca de Terrassa busca eslògan. Un cop finalitzats els tallers participatius per elaborar el Pla de construcció de la Marca de Ciutat, el pròxim pas és escollir quin és el concepte que engloba millor el relat de ciutat que ens defineix.

Des del passat mes de juny que s’han anat realitzant sessions de treball per parlar sobre conceptes com cultura, talent, art, progrés, pertinença, esports o creativitat. Han estat unes jornades que han comptat amb la participació de més d’un centenar de persones, a títol individual o com a representants d’entitats i associacions, les quals han ajudat a construir i consolidar la marca i el futur òrgan de cogovernança, que tindrà caràcter público-privat, i que farà seguiment de l’aplicació i execució del Pla.

Totes elles, juntament amb la col·laboració dels estudiants dels centres educatius i universitaris de la ciutat, han aportat idees, reflexions o opinions per tractar de recollir els valors que defineixen i singularitzen Terrassa i que han de projectar la imatge interior i exterior de la ciutat. Aquest dijous, en la darrera trobada, es van posar sobre la taula els resultats i conclusions del procés. I, fruit d’això van sorgir els dos eslògans que intenten englobar tot allò que defineix Terrassa.

Terrassa, fàbrica o capital de talent?

Ara, la ciutadania ha de votar quin dels dos més li agrada. Les votacions estan obertes del 12 de desembre fins a l’11 de gener, i les persones que hi vulguin participar ho poden fer a través de l’enllaç clicant aquí. Els eslògans a triar són:

Fàbrica de talent: Un eslògan que connecta de manera directa amb el relat de Terrassa com a ciutat creativa, industrial i educativa. Al mateix temps, evoca la seva memòria tèxtil i industrial i la transforma en un símbol de producció d’idees, coneixement i capacitats humanes.
Capital de talent: Presenta Terrassa com el centre, el punt de referència i el lloc on convergeixen creativitat, coneixement, innovació i capacitat humana. Aquest eslògan reforça la idea que Terrassa no només genera talent (formació, creativitat, universitat, cultura audiovisual), sinó que el concentra, el reté i el projecta cap al país i al món. A més, es tracta d’un eslògan que es pot adaptar a cada sector segons els àmbits: Capital de talent audiovisual, Capital de talent esportiu, Capital de talent industrial, Capital de talent cultural…

Un cop tancada la votació, l’eslògan finalment escollit es presentarà en un acte públic i es posarà a disposició dels agents de la ciutat per tal d’impulsar-ne el seu ús. A més, durant l’any 2026 s’impulsarà una campanya de comunicació amb l’objectiu de difondre’l i donar-lo a conèixer.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa