Dimarts, 11 de Setembre, l’alcalde de Terrassa, Alfredo Vega, acompanyat de portaveus dels Grups Municipals i de membres de la Corporació Local, presidirà els actes institucionals de la celebració de la Diada Nacional de Catalunya, que inclouran una ballada de sardanes a la plaça de l’Onze de Setembre, a les 11 h, a càrrec de la Cobla Ciutat de Terrassa; un concert de la Banda de Música de Terrassa, a les 11.30 h, a l’amfiteatre de la plaça de Catalunya; i una cercavila amb el Drac de Terrassa que sortirà a les 12.30 h de la mateixa plaça amb arribada a la plaça de l’Onze de Setembre (pels carrers del Doctor Pearson i Prat de la Riba), on tindrà lloc, a les 13 h, l’acte central de la Diada: l’ofrena floral. L’acte finalitzarà amb la interpretació de l’Himne Nacional de Catalunya, a càrrec de la Banda de Terrassa.

El programa d’actes està organitzat amb la col·laboració de les associacions de veïnes i veïns de la Plaça de Catalunya-Escola Industrial i de Vallparadís.

I, dijous, 13 de setembre, l’alcalde de Terrassa, Alfredo Vega, presidirà l’acte institucional de la Diada Nacional de Catalunya al Saló de Sessions de l’Ajuntament de Terrassa (Raval de Montserrat, 14-16). L’acte, que tindrà lloc a les 19 h, comptarà amb l’assistència dels membres de la Corporació Local. L’alcalde obrirà l’acte i presentarà al periodista Lluis Caelles, que oferirà la conferència “La Diada Nacional en el context de 2018: una visió des del periodisme”.

Comparteix

Icona de pantalla completa