MónCastellbisbal
Torna una nova edició de Jugatecambiental per descobrir el parc de l’Ermita

El parc de l’Ermita de Castellbisbal, una extensa zona verda de gairebé 15.000 metres quadrats a l’oest del municipi, compta amb àrees d’estada, jocs infantils, fonts, un skate park, i molts més secrets amagats de fauna i flora encara per descobrir. Per conéixer i gaudir millor del parc, aquesta tardor es torna a posar en marxa el programa ‘Jugatecambiental’, un espai de lleure on a través d’activitats i jocs, les famílies i els infants podran descobrir el parc i el seu entorn.

La ‘Jugatecambiental’ és un servei que ofereix l’Àrea Metropolitana de Barcelona als parcs adherits a la Xarxa de Parcs Metropolitans, entre ells, el parc de l’Ermita. Els jocs i activitats, destinades a famílies amb infants, es duen a terme cada diumenge al matí -l’espai de joc funciona d’11.30 a 13.30 hores i les activitats es fan de 12.00 a 13.00 hores-.

Totes les activitats del programa de Jugatecambietal 2023 a Castellbisbal

Enguany, el programa compta amb amb tretze activitats que es duran a terme cada diumenge a partir del 10 de setembre i fins el 3 de desembre. Totes les activitats són gratuïtes i no cal fer inscripció prèvia.

Torna la nova temporada del programa Jugatecambiental al parc de l’Ermita de Castellbisbal | Ajuntament de Castellbisbal

El programa no només ofereix jocs i activitats per conéixer millor el parc, sinó que a la vegada, es sensibilitza dels valors mediambientals i de la necessitat de mantenir una actitud respectuosa amb l’entorn, d’una manera lúdica i divertida.

El parc de l’Ermita, espai d’investigació per descobrir papallones

Aquest passat abril, el parc va ser escollir per l’Observatori Metropolità de Papallones com a espai d’investigació per dur-hi a terme una iniciativa per millorar el coneixement de la biodiversitat de parcs i platges de l’àrea metropolitana. El municipi va posar en marxa una campanya per captar persones que, de forma voluntària, volguessin col·laborar en les tasques d’identificació d’aquests insectes i fer treball de camp a la zona. 

L’Observatori compta amb punts d’estudi a 26 parcs metropolitans i 5 platges per a aquesta investigació, que finalitzarà el mes d’octubre d’enguany. Us oferim més informació d’aquesta iniciativa clicant en aquest enllaç.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa