MónCastellbisbal
Estratègies comunicatives de Junts per Castellbisbal 

Castellbisbal afronta enguany uns nous comicis el diumenge 28 de maig marcats pel joc polític propi d’un context com l’actual. En campanya permanent, els partits polítics esgrimeixen les seves respectives “tècniques de seducció” per a atraure l’atenció dels votants del municipi. Però, quines són concretament les estratègies comunicatives que estan utilitzant per a aconseguir condicionar l’opinió pública i guanyar-se el nostre vot?

Junts per Castellbisbal i la seva estratègia de cara a les eleccions del 28 de maig

Una vegada més, Junts per Castellbisbal es presenta a les pròximes eleccions sota el lideratge de Gemma Margarit, infermera de professió i membre del govern municipal l’última legislatura en coalició amb AxC. Durant els últims quatre anys al capdavant de la regidoria de Sanitat i Salut Pública, entre d’altres, el perfil de Margarit s’ha anat institucionalitzant; per això no sorprèn que l’estratègia principal de campanya del partit impliqui destacar el perfil gestor de la candidata a l’alcaldia i reforçar així el seu lideratge. En aquest sentit, l’eslògan amb què es presenten públicament és “Cuidem Castellbisbal Junts”, fent referència directa, per una banda, a la seva feina durant l’última legislatura al capdavant de la regidoria de Sanitat i Salut Pública i, per altra banda, a la marca del partit amb la qual concorren a les eleccions. En l’àmbit municipal, la proximitat a l’hora de comunicar un missatge en campanya és cabdal per a atraure votants. Així doncs, en el cartell electoral que dona el tret de sortida a la campanya de JxC la mirada a càmera de Margarit busca interpel·lar directament al receptor mostrant-se propera i creant un espai per a l’empatia, un instrument en comunicació política molt efectiu a l’hora de transmetre un determinat missatge. Les imatges i paraules utilitzades en la confecció dels cartells de campanya del partit avancen també en aquesta direcció. 

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa