MónTerrassa
Neix WhatsMat, un nou canal de comunicació a Matadepera
  • CA
La nova aplicació de l'Ajuntament de Matadepera per parlar amb els ciutadans
La nova aplicació de l’Ajuntament de Matadepera per parlar amb els ciutadans | Matadepera.cat

!--akiadsense-->

L’Ajuntament de Matadepera acaba de posar en marxa un nou canal de comunicació amb el ciutadà: WhatsMat, que ofereix, essencialment, les mateixes prestacions de la coneguda aplicació de mòbil WhatApp però amb alguns avantatges més, segons informa Matadepera.cat.

L’usuari es podrà inscriure fàcilment i de forma gratuïta enviant un WhatsApp al telèfon fix del mateix ajuntament, que també servirà per a l’aplicació: 93 787 02 00, i sol·licitant l’alta del servei. En poca estona (un període que es pot allargar al principi per l’elevat nombre de sol·licituds) es demanarà confirmació per part de l’Ajuntament de poder enviar missatges i també que es guardi el número com a contacte. El servei es podrà donar de baixa en qualsevol moment i compleix estrictament tota la normativa de protecció de dades.

El gran avantatge que tindrà el servei és que, a diferència del Telegram, serà bidireccional, és a dir, l’usuari podrà fer consultes a l’Ajuntament en els horaris d’atenció al públic (de 8.15 a 2.00 del migdia de dilluns a divendres i les tardes de dimecres de 16.00 a 19.00), sense que aquestes siguin visibles a la resta d’usuaris però també rebre puntualment informació municipal.

“Volem arribar absolutament a tothom”, ha apuntat el regidor de comunicació i noves tecnologies Xavi Mampel, “enlloc de demanar al ciutadà que utilitzi les eines en què es comunica l’administració, l’Ajuntament de Matadepera fa l’aposta inversa: és l’administració la que s’adapta als canals, eines i llenguatge que utilitza el ciutadà per ser un ajuntament més proper, àgil i capaç d’escoltar a tothom”.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa