La Sala de Plens de l’Ajuntament de Matadepera va acollir dilluns el primer ple extraordinari del nou mandat. Els punts de l’ordre del dia estaven majoritàriament relacionats amb la composició del nou cartipàs, com la constitució de la Junta Municipal de Portaveus, el seu nomenament, el règim de dedicació i les retribucions, entre d’altres aspectes. També es va aprovar el reconeixement extrajudicial de crèdits així com la designació de les festes locals per al proper any 2020.
Nil López: Alcalde
Marcel·lí Bosch: 1r Tinent d’alcalde i responsable de l’Àrea de Gestió de Territori
Bet Fonollosa: 2n Tinent d’alcalde i responsable de l’Àrea de Gestió i Govern Obert
Carme Querol: 3r Tinent d’alcalde i responsable de l’Àrea de Garantia Social
Núria García: 4t Tinent d’alcalde i responsable de l’Àrea de Dinamització Social
Dins d’aquestes quatre macroàrees s’hi troben englobades les diferents regidories de:
– L’Àrea de Gestió del Territori inclou les regidories de Seguretat i Protecció Ciutadana, Medi Ambient i Activitats, Habitatge, Serveis i Obres
– L’Àrea de Gestió Organitzativa i Govern Obert inclou les regidories d’Economia i Hisenda, Gestió Organitzativa, Noves Tecnologies, Transparència i Comunicació.
– L’Àrea de Garantia Social inclou les regidories d’Educació, Benestar Social, Salut Pública i Solidaritat.
– L’Àrea de Dinamització Social inclou les regidories de Joventut, Festes, Cultura, Teixit associatiu, Esports, Promoció Econòmica, Comerç i Ocupació.
Marcel·lí Bosch: Regidor de Seguretat i Protecció Civil; Medi Ambient i Activitats; i Joventut
Bet Fonollosa: Regidora de Gestió Organitzativa i d’Economia i Hisenda
Carme Querol: Regidora d’Educació; Benestar Social; Salut Pública; Festes
Núria García: Regidora de Cultura; Teixit associatiu; Promoció Econòmica; Ocupació; Solidaritat
Xavier Mampel: Regidor de Noves Tecnologies; Transparència; Comunicació; Comerç
Pol Roura: Regidor d’Habitatge; Serveis; Obres
Albert Recasens: Esports