El Museu de Terrassa celebra el Dia Internacional dels Museus i La Nit dels Museus organitzant les següents activitats:
del 17 de maig al 18 de juny
La joia del Museu: Plànols del projecte de remodelació del recinte de les Esglésies de Sant Pere (1920), de Josep Puig i Cadafalch.
Els plànols formen part del primer projecte urbanístic del conjunt monumental.
Lloc: Seu d’Ègara (Plaça del Rector Homs, s/n)
Horari: de dimarts a dissabte, de 10 a 13.30 h i de 16 a 19 h i diumenges, d’11 a14 h.
del 18 al 21 de maig
Jornades de portes obertes a:
§ Casa Alegre de Sagrera: dijous, divendres i dissabte , de 10 a 13 h i de 16 a20 h i diumenge, d’11 a 14 h
§ Castell Cartoixa de Vallparadís: dijous, divendres i dissabte ,de 10 a 13.30 h i de 16 a 19 h i diumenge, d’11 a 14 h
§ Seu d’Ègara: dijous, divendres i dissabte , de 10 a 13.30 h i de 16 a 19 h i diumenge, d’11 a 14 h
dissabte 20 de maig, a partir de les 21.30 h
La nit dels Museus a la Seu d’Ègara
§ De 21.30 a 24 h: portes obertes a la Seu d’Ègara i passi de l’audiovisual “Les pintures de la Seu Episcopal. Segles V al VIII”, produït pel Museu de Terrassa.
Ho organitza: Museu de Terrassa.
§ De 22 a 23 h: visita “Del Nil a Vallparadís”.
Activitat gratuïta que us permetrà conèixer les pintures murals de la Seu d’Ègara i l’exposició La Vall del Nil. Teixits coptes de Montserrat i del Centre de Documentació i Museu Tèxtil (CDMT).
Places limitades. Cal inscripció prèvia al 93 731 52 02 o a l’adreça electrònica:auladidactica@cdmt.cat (CDMT)
El punt de trobada es confirmarà a les persones inscrites.
Ho organitza: Museu de Terrassa i Centre de Documentació i Museu Tèxtil.
Més informació a: http://www.terrassa.cat/dia_