Des de fa pocs dies, Terrassa compta amb una nova acadèmia d’idiomes. Està situada al passeig 22 de Juliol, al número 451, entre la placeta de la Creu i el carrer de Joan Artigues. El local, en uns baixos d’un gran edifici, acull un equip que ha decidit fer el salt i crear Blue Bridge School. El passat dia 27 de setembre va tenir lloc la inauguració oficial, amb una festa que va comptar amb la presència de la tinenta d’alcalde de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Terrassa, Meritxell Lluís.
Segons expliquen els seus promotors a MónTerrassa, Blue Bridge School s’ha focalitzat en oferir classes d’anglès, sigui per a infants a partir de 5 anys, adolescents o adults. “L’objectiu és apropar l’idioma a totes les edats i necessitats”. En aquest sentit, els estudiants poden formar part de classes grupals -sempre segons el nivell que tinguin, prèviament comprovat amb un test- o bé fer classes particulars, per reforçar les necessitats més específiques que es desitgin. En un futur, l’escola també preveu oferir classes en línia, en les dues modalitats mencionades.
Per a tots els nivells i edats
Dirigida per Leo Peña, l’acadèmia té diversitat d’opcions d’aprenentatge de l’anglès. En el cas dels adults, està pensat des d’aquells que volen només tenir nocions bàsiques per defensar-se quan surten de viatge, a aquells que el necessiten per la feina o que requereixen un nivell més avançat per al seu dia a dia. En el cas d’infants, es preparen per passar els exàmens de First i Advance.
Des de Blue Bridge School apunten que un dels aspectes que més reforça fan és en la part oral, ja que han detectat que la majoria d’alumnes porten un bon nivell de gramàtica, però que els costa molt a l’hora d’expressar-se. “La nostra metodologia se centra fonamentalment en què l’alumne es pugui comunicar i entendre l’idioma, sense descuidar, òbviament, les altres parts del llenguatge com la lectura i l’escriptura”. Per fer-ho possible, aposten per tenir professors nadius i titulats, és a dir, professorat “amb vocació, que els agradi ensenyar i transmetre coneixements, no només que tinguin un bon domini de l’idioma, perquè el que busquem és que l’alumnat no sols aprengui sinó que també es diverteixi”.