MónTerrassa
El SIAD Terrassa garanteix l’atenció a dones en situació de violència masclista
El SIAD vol garantir l’atenció a les dones víctimes de violència masclista | CCVO

!--akiadsense-->

El Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD) de l’Ajuntament de Terrassa continua l’atenció telefònica no presencial per garantir que es pugui atendre les dones en situació de violència masclista, malgrat el tancament de Casa Galèria, on es presta l’atenció presencial. Les psicòlogues del servei fan seguiment diari de totes les dones ateses al SIAD.

Com a alternativa a l’atenció presencial, el Servei de Polítiques de Gènere ha implementat diferents mesures, com el correu electrònic polgenere@terrassa.cat, o les dues noves línies telefòniques d’atenció (675957904 i 675296296) que funcionen de 9 a 20 h. En aquest horari, les professionals del SIAD atenen trucades i, en el cas que la situació ho requereixi, poden desplaçar-se per fer atenció presencial a la dona i establir el circuit a seguir. Fora d’aquest horari es pot trucar al telèfon d’emergències de Catalunya (112) o a la línia d’atenció a la violència masclista (016 o 900900120), operativa durant les 24 hores.

Pel que fa a dades del Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD), des del 16 de març fins al 14 de maig (ambdós inclosos), s’han realitzat 1.021 atencions de seguiment i 57 d’urgència, registrant-se 1.078 actuacions en total.

Per serveis específics:

 Servei psicologia per a dones: 444 atencions de seguiment i 36 d’urgència

 Servei psicologia per a menors i adolescents: 251 atencions de seguiment i 8 urgències

 Servei jurídic: 181 atencions de seguiment i 10 urgències  Servei inserció sòcio-laboral: 145 atencions de seguiment i 3 urgències

Comparteix

Icona de pantalla completa