El Club Natació Terrassa i Salt Idiomes han arribat a un acord que allarga una temporada més la col·laboració de l’escola d’idiomes amb l’entitat com a patrocinador de les seccions de futbol i de bàsquet. L’acord ha estat presentat en roda de premsa aquest migdia, en un acte que ha comptat amb la presència del president del club, Joan Herrera, i del gerent de Salt Idiomes, José Luis Cano.

Entre d’altres contraprestacions, l’acord contempla la presència del logotip de Salt Idiomes en la samarreta principal de tots els equips de la secció de futbol i de tots els equips de base de la secció de basquet, així com altres elements de promoció i visibilitat de l’empresa dins el club -com espais publicitaris, enviament de newsletters amb ofertes especials per als socis, i presència en la pàgina web i al Facebook-. Al seu torn, Salt Idiomes farà una aportació econòmica i manté els avantatges i descomptes especials per als socis que hi estudiïn.

En la seva intervenció, Herrera ha agraït a Salt Idiomes “la confiança dipositada en el club en donar continuïtat a aquesta esponsorització” i ha remarcat la vàlua del seu gest. “Resulta molt gratificant que existeixin empreses a Terrassa que apostin per l’esport i que, a més, ho facin de manera sostinguda en el temps, especialment en els moments que estem vivint”. El president ha assenyalat que “comptar amb aquesta mena de col·laboracions suposa una ajuda inestimable” i que, per tant, es treballarà per “incrementar-les i estendre-les a la resta de seccions i equips del club”. També ha subratllat que es tracta d’un camí “en què cal aprofundir perquè puguem seguir fomentant la pràctica esportiva tant a nivell lúdic com competitiu”.

Al seu torn, Cano ha expressat la seva satisfacció per la renovació del conveni. “Sobretot, ens agrada contribuir en l’esport de base, moltes vegades oblidat pels mitjans, però que fa un gran servei a l’ombra”, ha concretat. Cano ha afirmat que “de la mateixa manera que l’aprenentatge d’una llengua estrangera és important, la pràctica de l’esport també ho és. Ambdues activitats serveixen per al seu desenvolupament personal i professional de cara al futur”.

La relació entre ambdues parts va iniciar-se la campanya 2014-2015, amb un primer conveni de tres temporades de durada que afectava només la secció de futbol. La primera renovació de l’acord, vigent les campanyes 2017-2018 i 2018-2019, va suposar l’extensió de l’àmbit del patrocini a la secció de bàsquet, conveni que va perllongar-se també durant les temporades 2019-2020 i 2020-2021.

Salt Idiomes, molt més que una escola d’idiomes

Salt Idiomes és molt més que una escola d’idiomes. Amb més de 30 anys d’experiència i a prop de 60 professors, ha estat un dels impulsors de l’ensenyament de llengües estrangeres a Terrassa. Compta amb 4 àrees de negoci: acadèmies, formació a empreses, serveis formatius d’extraescolars i cursos a l’estranger. Aplica una metodologia d’ensenyament molt dinàmica i didàctica on ha sabut integrar les noves tecnologies a les aules. Com diu el gerent Cano, “volem que els nostres alumnes gaudeixin de l’experiència d’aprendre un nou idioma”. Amb 3 escoles a Terrassa, una d’elles just davant del club, fan formació per a nens, joves i adults, organitzen activitats socials i, a més, són centre oficial per als exàmens d’Oxford i Cambridge. El compromís de Salt Idiomes amb l’esport és un reflex dels valors educatius que defensen.

Nou comentari