La Revolta va néixer l’any 2017 amb la voluntat de ser molt més que un restaurant. Ubicat al carrer Volta de Terrassa, al barri de Ca n’Aurell, aquest establiment regentat per Vanessa Andreu va sorgir amb el doble objectiu de, per una banda, fomentar el consum responsable i sostenible entre els seus clients i amics; i, de l’altra, oferir un espai de trobada per fer activitats “de creixement personal”, com el ioga o pilates, i per aprendre coses noves amb les xerrades i tallers de consciència ecològica i social que s’organitzaven habitualment.
En el vessant culinari, La Revolta destacava per l’aposta pels aliments de proximitat i ecològics, programes de no malbaratament alimentari i per evitar processats i productes industrials. Els menús setmanals tenien molta claca, però també els “teca away” o les reunions de caps de setmana.
Un nou projecte per donar vida a l’antiga casa d’estil modernista
Ara, però, toca acomiadar-se’n. Així ho ha anunciat la mateixa propietària a través de les xarxes socials. “El 2017 vaig crear aquest meravellós indret. Ha crescut amb mi, s’ha omplert de gent meravellosa, de riures, de consciència i de bon menjar. En aquest nou cicle que inicio sento que és moment de deixar pas”, diu la Vanessa. Aquesta antiga casa d’estil modernista al cor de Terrassa, plena de llum, detalls amb encant i racons que convidaven a la intimitat, la conversa i la celebració busca noves emocions i aventures.
Perquè la peculiaritat és que no vol que sigui “un relleu per continuar fent el mateix camí”. No pretén que La Revolta es mantingui viva, sinó que el seu interès radica en donar una oportunitat “a algú que vulgui crear el seu propi projecte”. En aquest sentit, subratlla, que el local està preparat “per continuar funcionant des del primer dia”, i que la persona que l’agafi “podrà complir aquí els seus somnis”. Pot ser un restaurant, però també una cocteleria o un co-working. El que es desitgi. “A més, a l’espai de dalt del restaurant, que actualment està dedicat a fer ioga i altres activitats de benestar personal, està obert a reconvertir-se també en part del nou establiment”, recalca.
Així doncs, obre les portes a tots aquells que hi estiguin interessats i que vulguin aprofitar el potencial d’aquest local. De moment, subratlla a MónTerrassa, que La Revolta continuarà oferint el seu servei de restauració uns quants dies més, fins que es trobi el nou emprenedor/a.