MónTerrassa
El parc comercial Terrassa Plaça obre les seves portes

Terrassa compta ja amb un nou parc comercial: el Terrassa Plaça. Amb una superfície bruta llogable (SBLL) de 30.535 m2, el nou complex s’inaugura o cialment el proper divendres 3 de novembre. A l’acte hi estan convidades autoritats de la Generalitat de Catalunya, de l’Ajuntament de Terrassa i representants dels operadors del centre i de Citygrove, l’empresa promotora.

El nou centre està recolzat per una inversió de 30 milions d’euros, la creació de més de 500 llocs de feina i acollirà una oferta comercial àmplia i variada: des de la distribu- ció de gran consum i materials de la construcció ns a moda i restauració. El propòsit de Citygrove amb Terrassa Plaça és el de cobrir la creixent demanda de la població d’aquests serveis. Tota una oferta comercial centralitzada en un únic espai.

Marques de renom

Aquest nou projecte obrirà les seves portes amb les següents marques: Bricomart, Mercadona, Globomoda, Alta t Gym Club, Kiwoko, Barimueble, Sprinter, La Taglia- tella, Pause&Play, Maxcolchón, Drim i Petrocat. Tots busquen aquí donar un salt important en la seva expansió i consolidar-se com a rètols de referència en la ment dels consumidors. És el cas, especialment, de l’empresa italiana Globomoda, que ha escollit Terrassa Plaça per obrir la seva primera botiga a Cataluña.

El complex està ubicat en una parcel•la de 56.000 m2 delimitada per l’avinguda del Vallès, el carrer Navarra, l’avinguda de les Nacions i el carrer Cantàbria. La seva cons- trucció ha permès millorar la comunicació a la zona, amb l’habilitació d’un pas per als vianants al carrer Cantàbria que salva el desnivell que hi ha entre els dos extrems de l’espai. A més, el parc comptarà amb una fotolinera per carregar vehicles elèctrics, més d’un miler de places d’aparcament per a cotxes i 70 per a bicicletes, així com el reforç d’accés amb una nova línia d’autobús. En els propers dies s’habilitarà el nou accés de carril bici que unirà el centre de la ciutat amb el parc comercial.

Terrassa Plaça és la nova aposta comercial de la ciutat i un dels últims i més ambi- ciosos projectes de Citygrove, la promotora anglosaxona que ha donat forma a aquest projecte. Referent en el sector immobiliari d’Europa i amb o cines al Regne Unit i Ale- manya, Citygrove va apostar per Terrassa des del primer dia amb l’objectiu de conver- tir-lo en una referència comercial per a la ciutat que demana aquest tipus de projectes.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa