El pati de la Biblioteca Central de Terrassa acollirà aquest dissabte, dia 23 de maig, la IV Jornada de literatura terrassenca en català. Un esdeveniment organitzat per Òmnium Terrassa i la BCT que s’organitzada anualment pels volts de la diada de Sant Jordi, i que busca promoure els llibres escrits per autors de casa nostra, donar-los visibilitat i la màxima projecció. A més, també serveix perquè la ciutadania conegui les darreres novetats editorials publicades.

“La llengua i la cultura són dos dels nostres pilars fonamentals. Amb la Jornada mostrem i posem en valor el talent literari dels escriptors de la nostra ciutat que venen a presentar les seves obres, fomentar la creació i augmentar el nombre de lectors”, han manifestat els seus impulsors. Any rere any, la festa es va fent gran i cada cop hi ha més autors convidats.

Aquest dissabte, els podrem trobar a partir de dos quarts de dotze del migdia (11.30h) fins a dos quarts de dues de la tarda (13.30h), en un acte obert a tothom, d’entrada lliure i gratuïta. Es podrà accedir a la zona de les paradetes dels autors, on es podrà conversar amb ells i que signin els llibres, del mateix pati o des de l’entrada principal de la Biblioteca. L’acte estarà amenitzat amb tres actuacions musicals a càrrec de l’alumnat de l’ESMUT – Espai Musical de Terrassa.

Llistat dels autors i autores terrassencs

Les autores i autors presents en aquesta edició són:

  • Alfred Comerma, Poemes de butxaca: antologia poètica
  • Àngel Manuel Hernández i Cardona, 10 passejades botàniques per l’anella verda / Metges, cirurgians i apotecaris d’Esparreguera
  • Cristina Olivares Capilla, El llegat de l’àvia fada: un conte de fades i formigues
  • Empar Sáez, Senyals de llum des del cos
  • Enric Carreras, Tot grinyola
  • Frederic Varela (coautor), Minerals i mines del Montseny
  • Isaac Camps, Volcans de Catalunya
  • Isabel Rivas Macian, Quan obri totes les matrioxques
  • Joan Carramiñana Cols ¡Ojo! Genio con mal genio
  • Jordi Ibáñez Torruella, Galetes de la sort
  • Jordi Torres Calvo, Turbulències : 101 haikús de Kôji Tawâzu
  • Jordi Torres Calvo i Pep Cortès, Complicitats: tankes a quatre mans
  • Josep Antoni López Carreras, El valor és una joia
  • Josep Lluís Badal, Bosc, balena, boira
  • Josep Lluís Lacueva, Els moments decisius de Joenter Balliman: cartes i dietaris des del front i la rereguarda (1936-1939)
  • Laia Pujol, Kai i el poder de l’avorriment
  • Manel Soria, Insensats ametllers
  • Maria Carme Serrat Marcet, Ressons de claqueta
  • Marta Cabrol, Bona nit ; Bon dia (2 contes)
  • Martí Lloveras Serracanta, El silenci d’Anneta
  • Miqui Giménez, Canta-me’n una, canta-me’n dues
  • Mònica Bofill, L’ombra de mitjanit
  • Montse Rusiñol, Aigua, lluna, temps d’oliveres
  • Núria Armengol, Virti, anotacions per a una novel·la romàntica
  • Olga Colomer Falguera, Gangues de ganxet
  • Olga Magdaleno, El monstre Ot
  • Pau Gómez, Una cuina a cada casa
  • Pepi Oller i Comellas, Quan era petita
  • Verònica Viñas, La condemna del Cadí
  • Xavier Serrahima, Tres xemeneies

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa