MónTerrassa
Foment des de l’inici de la crisi ha fet 3.170 atencions a ciutadans
  • CA

Des de l’inici de l’alarma sanitària a causa de la Covid-19, l’Ajuntament de Terrassa ha desplegat una sèrie de recursos per a garantir la prestació dels serveis públics més essencials, prestant especial atenció a la població en situació de vulnerabilitat.

Servei d’Ocupació – Foment de Terrassa SA

Des de l’inici de la crisi s’han realitat un total de 3.170 atencions a persones de la ciutat:

 966 tutories telefòniques de persones que ja són usuàries del servei i requereixen el seguiment del personal tècnic

 1.457 entrevistes telefòniques per gestions de la borsa de treball

 747 assessoraments via mail.

Atenció a empreses:

 824 assessoraments telefònics

 4.419 assessoraments i comunicacions per correu electrònic. Borsa de treball

 118 contractacions laborals  2.572 candidatures rebudes  Tramesa de 1.094 CV per a cobrir-les

 804 altes a la Borsa. Els sectors de les ofertes obertes a data 15 de maig són: Sanitat (5); Administració i Oficines (2); Indústria farmacèutica (3), Tèxtil (2), Serveis a la Comunitat (2); Comerç (1); Metall (5), Logística (1); Industria Pesada (1). Totes les ofertes de treball es poden consultar a www.terrassaocupacio.cat Altres indicadors del servei:

 1.409 trucades

 Mailings a 25.514 adreces

 880 noves altes al web del servei  4.275 actualitzacions de perfils via web.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa