MónTerrassa
Els Terrassencs Millo i Caelles s’enganxen als passadissos del Senat
  • CA

Lluís Caelles parla amb Enric Millo al Senat

Lluís Caelles parla amb Enric Millo al Senat | JOAN ANTONI GUERRERO

Xoc als passadissos del Senat espanyol entre el president del comitè professional de TV3, el periodista Lluís Caelles, i el delegat del govern espanyol a Catalunya, Enric Millo, al voltant de la discussió sobre el control dels mitjans públics amb l’aplicacó de l’article 155. Caelles i Millo, que han coincidit als passadissos durant el debat del ple d’aprovació de l’article 155, s’han enganxat en una discussió sobre la pluralitat a TV3.

Caelles ha expressat a Millo que els treballadors dels mitjans públics catalans estan “profundament preocupats” pel desplegament del 155 i els efectes que suposarà per la seva feina. El delegat del govern ha replicat que les mesures que afectin a TV3 es decidiran dissabte al consell de ministres que tirarà endavant les mesures d’intervenció.

Pel que fa las mitjans públics, el PP i el PSOE estan negociant l’esmena socialista sobre aquesta qüestió. La possibilitat és que la Junta Electoral sigui l’encarregada de vetllar per la pluralitat en els mitjans, enlloc del govern espanyol, i que la comissió de televisió del Senat sigui l’encarregada de fer-ne el control polític, han explicat fonts del PP.

Comparteix

Icona de pantalla completa