MónTerrassa
El consum domèstic d’aigua a Terrassa creix un 16% amb el confinament

Des de l’inici de l’alarma sanitària a causa de la Covid-19, l’Ajuntament de Terrassa ha desplegat una sèrie de recursos per a garantir la prestació dels serveis públics més essencials, prestant especial atenció a la població en situació de vulnerabilitat. Aquests en són alguns indicadors.

Servei d’abastament d’aigua

– Des de Taigua s’informa que els serveis mínims determinats per l’abastament d’aigua potable de Terrassa funcionen amb normalitat. Es recorda que l’atenció al públic presencial està suspesa, però es poden realitzar consultes i gestions usuals a través de la web, (a Tràmits i Gestions i també a la Zona Privada) per correu electrònic a atenciousuari@taigua.cat, o per telèfon al 93 736 28 20 (de 7.30 a 15.30 h) Avaries 24 h: 93 736 28 28.

– Pel que fa al consum d’aigua a la ciutat en les tres setmanes posteriors al decret d’alarma (14 de Març), es mostra una pràctica continuïtat respecte a les setmanes anteriors, amb una lleugera davallada de l’ordre del 3 %.

– En l’anàlisi de com s’han comportat els consums per segments en aquest període post-decret d’alarma, es pot determinar que:

• El consum domèstic a la ciutat ha crescut un 16%

• El consum industrial ha experimentat una baixada de l’ordre del 10%

• El consum comercial ha baixat entorn del 73% • Els consums municipal han disminuït al voltant del 70%

Nou comentari

Comparteix