
Els cotxes ja poden circular per la B-40 en el tram entre Terrassa i Abrera des d’aquest divendres 16 de febrer. Son poc més de 6 quilòmetres -dels quals 1,3 són en un túnel i de tres carrils per sentit- que uneixen el Vallès Occidental i el Baix Llobregat. Han estat necessaris 17 anys d’obres i 300 milions d’euros per veure tot el traçat de 13,2 quilòmetres finalitzat.

Els cotxes ja poden circular per la B-40 en el tram entre Terrassa i Abrera des d’aquest divendres 16 de febrer. Son poc més de 6 quilòmetres -dels quals 1,3 són en un túnel i de tres carrils per sentit- que uneixen el Vallès Occidental i el Baix Llobregat. Han estat necessaris 17 anys d’obres i 300 milions d’euros per veure tot el traçat de 13,2 quilòmetres finalitzat.

Els cotxes ja poden circular per la B-40 en el tram entre Terrassa i Abrera des d’aquest divendres 16 de febrer. Son poc més de 6 quilòmetres -dels quals 1,3 són en un túnel i de tres carrils per sentit- que uneixen el Vallès Occidental i el Baix Llobregat. Han estat necessaris 17 anys d’obres i 300 milions d’euros per veure tot el traçat de 13,2 quilòmetres finalitzat.

Els cotxes ja poden circular per la B-40 en el tram entre Terrassa i Abrera des d’aquest divendres 16 de febrer. Son poc més de 6 quilòmetres -dels quals 1,3 són en un túnel i de tres carrils per sentit- que uneixen el Vallès Occidental i el Baix Llobregat. Han estat necessaris 17 anys d’obres i 300 milions d’euros per veure tot el traçat de 13,2 quilòmetres finalitzat.

Els cotxes ja poden circular per la B-40 en el tram entre Terrassa i Abrera des d’aquest divendres 16 de febrer. Son poc més de 6 quilòmetres -dels quals 1,3 són en un túnel i de tres carrils per sentit- que uneixen el Vallès Occidental i el Baix Llobregat. Han estat necessaris 17 anys d’obres i 300 milions d’euros per veure tot el traçat de 13,2 quilòmetres finalitzat.

Els cotxes ja poden circular per la B-40 en el tram entre Terrassa i Abrera des d’aquest divendres 16 de febrer. Son poc més de 6 quilòmetres -dels quals 1,3 són en un túnel i de tres carrils per sentit- que uneixen el Vallès Occidental i el Baix Llobregat. Han estat necessaris 17 anys d’obres i 300 milions d’euros per veure tot el traçat de 13,2 quilòmetres finalitzat.

Els cotxes ja poden circular per la B-40 en el tram entre Terrassa i Abrera des d’aquest divendres 16 de febrer. Son poc més de 6 quilòmetres -dels quals 1,3 són en un túnel i de tres carrils per sentit- que uneixen el Vallès Occidental i el Baix Llobregat. Han estat necessaris 17 anys d’obres i 300 milions d’euros per veure tot el traçat de 13,2 quilòmetres finalitzat.

Els cotxes ja poden circular per la B-40 en el tram entre Terrassa i Abrera des d’aquest divendres 16 de febrer. Son poc més de 6 quilòmetres -dels quals 1,3 són en un túnel i de tres carrils per sentit- que uneixen el Vallès Occidental i el Baix Llobregat. Han estat necessaris 17 anys d’obres i 300 milions d’euros per veure tot el traçat de 13,2 quilòmetres finalitzat.

Els cotxes ja poden circular per la B-40 en el tram entre Terrassa i Abrera des d’aquest divendres 16 de febrer. Son poc més de 6 quilòmetres -dels quals 1,3 són en un túnel i de tres carrils per sentit- que uneixen el Vallès Occidental i el Baix Llobregat. Han estat necessaris 17 anys d’obres i 300 milions d’euros per veure tot el traçat de 13,2 quilòmetres finalitzat.

Els cotxes ja poden circular per la B-40 en el tram entre Terrassa i Abrera des d’aquest divendres 16 de febrer. Son poc més de 6 quilòmetres -dels quals 1,3 són en un túnel i de tres carrils per sentit- que uneixen el Vallès Occidental i el Baix Llobregat. Han estat necessaris 17 anys d’obres i 300 milions d’euros per veure tot el traçat de 13,2 quilòmetres finalitzat.

Els cotxes ja poden circular per la B-40 en el tram entre Terrassa i Abrera des d’aquest divendres 16 de febrer. Son poc més de 6 quilòmetres -dels quals 1,3 són en un túnel i de tres carrils per sentit- que uneixen el Vallès Occidental i el Baix Llobregat. Han estat necessaris 17 anys d’obres i 300 milions d’euros per veure tot el traçat de 13,2 quilòmetres finalitzat.

Els cotxes ja poden circular per la B-40 en el tram entre Terrassa i Abrera des d’aquest divendres 16 de febrer. Son poc més de 6 quilòmetres -dels quals 1,3 són en un túnel i de tres carrils per sentit- que uneixen el Vallès Occidental i el Baix Llobregat. Han estat necessaris 17 anys d’obres i 300 milions d’euros per veure tot el traçat de 13,2 quilòmetres finalitzat.

Els cotxes ja poden circular per la B-40 en el tram entre Terrassa i Abrera des d’aquest divendres 16 de febrer. Son poc més de 6 quilòmetres -dels quals 1,3 són en un túnel i de tres carrils per sentit- que uneixen el Vallès Occidental i el Baix Llobregat. Han estat necessaris 17 anys d’obres i 300 milions d’euros per veure tot el traçat de 13,2 quilòmetres finalitzat.

Els cotxes ja poden circular per la B-40 en el tram entre Terrassa i Abrera des d’aquest divendres 16 de febrer. Son poc més de 6 quilòmetres -dels quals 1,3 són en un túnel i de tres carrils per sentit- que uneixen el Vallès Occidental i el Baix Llobregat. Han estat necessaris 17 anys d’obres i 300 milions d’euros per veure tot el traçat de 13,2 quilòmetres finalitzat.

Els cotxes ja poden circular per la B-40 en el tram entre Terrassa i Abrera des d’aquest divendres 16 de febrer. Son poc més de 6 quilòmetres -dels quals 1,3 són en un túnel i de tres carrils per sentit- que uneixen el Vallès Occidental i el Baix Llobregat. Han estat necessaris 17 anys d’obres i 300 milions d’euros per veure tot el traçat de 13,2 quilòmetres finalitzat.

Els cotxes ja poden circular per la B-40 en el tram entre Terrassa i Abrera des d’aquest divendres 16 de febrer. Son poc més de 6 quilòmetres -dels quals 1,3 són en un túnel i de tres carrils per sentit- que uneixen el Vallès Occidental i el Baix Llobregat. Han estat necessaris 17 anys d’obres i 300 milions d’euros per veure tot el traçat de 13,2 quilòmetres finalitzat.

Els cotxes ja poden circular per la B-40 en el tram entre Terrassa i Abrera des d’aquest divendres 16 de febrer. Son poc més de 6 quilòmetres -dels quals 1,3 són en un túnel i de tres carrils per sentit- que uneixen el Vallès Occidental i el Baix Llobregat. Han estat necessaris 17 anys d’obres i 300 milions d’euros per veure tot el traçat de 13,2 quilòmetres finalitzat.

Els cotxes ja poden circular per la B-40 en el tram entre Terrassa i Abrera des d’aquest divendres 16 de febrer. Son poc més de 6 quilòmetres -dels quals 1,3 són en un túnel i de tres carrils per sentit- que uneixen el Vallès Occidental i el Baix Llobregat. Han estat necessaris 17 anys d’obres i 300 milions d’euros per veure tot el traçat de 13,2 quilòmetres finalitzat.

Els cotxes ja poden circular per la B-40 en el tram entre Terrassa i Abrera des d’aquest divendres 16 de febrer. Son poc més de 6 quilòmetres -dels quals 1,3 són en un túnel i de tres carrils per sentit- que uneixen el Vallès Occidental i el Baix Llobregat. Han estat necessaris 17 anys d’obres i 300 milions d’euros per veure tot el traçat de 13,2 quilòmetres finalitzat.

Els cotxes ja poden circular per la B-40 en el tram entre Terrassa i Abrera des d’aquest divendres 16 de febrer. Son poc més de 6 quilòmetres -dels quals 1,3 són en un túnel i de tres carrils per sentit- que uneixen el Vallès Occidental i el Baix Llobregat. Han estat necessaris 17 anys d’obres i 300 milions d’euros per veure tot el traçat de 13,2 quilòmetres finalitzat.

Els cotxes ja poden circular per la B-40 en el tram entre Terrassa i Abrera des d’aquest divendres 16 de febrer. Son poc més de 6 quilòmetres -dels quals 1,3 són en un túnel i de tres carrils per sentit- que uneixen el Vallès Occidental i el Baix Llobregat. Han estat necessaris 17 anys d’obres i 300 milions d’euros per veure tot el traçat de 13,2 quilòmetres finalitzat.

Els cotxes ja poden circular per la B-40 en el tram entre Terrassa i Abrera des d’aquest divendres 16 de febrer. Son poc més de 6 quilòmetres -dels quals 1,3 són en un túnel i de tres carrils per sentit- que uneixen el Vallès Occidental i el Baix Llobregat. Han estat necessaris 17 anys d’obres i 300 milions d’euros per veure tot el traçat de 13,2 quilòmetres finalitzat.

Els cotxes ja poden circular per la B-40 en el tram entre Terrassa i Abrera des d’aquest divendres 16 de febrer. Son poc més de 6 quilòmetres -dels quals 1,3 són en un túnel i de tres carrils per sentit- que uneixen el Vallès Occidental i el Baix Llobregat. Han estat necessaris 17 anys d’obres i 300 milions d’euros per veure tot el traçat de 13,2 quilòmetres finalitzat.

Els cotxes ja poden circular per la B-40 en el tram entre Terrassa i Abrera des d’aquest divendres 16 de febrer. Son poc més de 6 quilòmetres -dels quals 1,3 són en un túnel i de tres carrils per sentit- que uneixen el Vallès Occidental i el Baix Llobregat. Han estat necessaris 17 anys d’obres i 300 milions d’euros per veure tot el traçat de 13,2 quilòmetres finalitzat.

Els cotxes ja poden circular per la B-40 en el tram entre Terrassa i Abrera des d’aquest divendres 16 de febrer. Son poc més de 6 quilòmetres -dels quals 1,3 són en un túnel i de tres carrils per sentit- que uneixen el Vallès Occidental i el Baix Llobregat. Han estat necessaris 17 anys d’obres i 300 milions d’euros per veure tot el traçat de 13,2 quilòmetres finalitzat.

Els cotxes ja poden circular per la B-40 en el tram entre Terrassa i Abrera des d’aquest divendres 16 de febrer. Son poc més de 6 quilòmetres -dels quals 1,3 són en un túnel i de tres carrils per sentit- que uneixen el Vallès Occidental i el Baix Llobregat. Han estat necessaris 17 anys d’obres i 300 milions d’euros per veure tot el traçat de 13,2 quilòmetres finalitzat.

Els cotxes ja poden circular per la B-40 en el tram entre Terrassa i Abrera des d’aquest divendres 16 de febrer. Son poc més de 6 quilòmetres -dels quals 1,3 són en un túnel i de tres carrils per sentit- que uneixen el Vallès Occidental i el Baix Llobregat. Han estat necessaris 17 anys d’obres i 300 milions d’euros per veure tot el traçat de 13,2 quilòmetres finalitzat.

Els cotxes ja poden circular per la B-40 en el tram entre Terrassa i Abrera des d’aquest divendres 16 de febrer. Son poc més de 6 quilòmetres -dels quals 1,3 són en un túnel i de tres carrils per sentit- que uneixen el Vallès Occidental i el Baix Llobregat. Han estat necessaris 17 anys d’obres i 300 milions d’euros per veure tot el traçat de 13,2 quilòmetres finalitzat.

Els cotxes ja poden circular per la B-40 en el tram entre Terrassa i Abrera des d’aquest divendres 16 de febrer. Son poc més de 6 quilòmetres -dels quals 1,3 són en un túnel i de tres carrils per sentit- que uneixen el Vallès Occidental i el Baix Llobregat. Han estat necessaris 17 anys d’obres i 300 milions d’euros per veure tot el traçat de 13,2 quilòmetres finalitzat.

Els cotxes ja poden circular per la B-40 en el tram entre Terrassa i Abrera des d’aquest divendres 16 de febrer. Son poc més de 6 quilòmetres -dels quals 1,3 són en un túnel i de tres carrils per sentit- que uneixen el Vallès Occidental i el Baix Llobregat. Han estat necessaris 17 anys d’obres i 300 milions d’euros per veure tot el traçat de 13,2 quilòmetres finalitzat.
1 de 30