MónTerrassa
Jaume Leiva i Maria Ruiz s’imposen en la Cursa de Festa Major
  • CA
Els guanyadors de la cursa: Lahcen, Leiva i Guiamet | Marta Maseras

!--akiadsense-->

Sempre sorpreses. Jaume Leiva s’ha tornat a proclamar guanyador de la Cursa Festa Major de Terrassa 2018, que enguany ha arribat a la 39a edició.

El corredor de CE IRunWithLeiva ha estat el primer a creuar la línia d’arribada després de recórrer els 5 quilòmetres per les principals avingudes de Terrassa. Ho ha fet amb un temps de 14:55. En categoria femenina, Maria Ruiz Peyró, del Terrassasports, ha estat la guanyadora amb un temps de 18:33. Han completat el podi masculí: Lahcen Harbil (15:33) i David Guiamet (15:34); i en femení: Montserrat Estany (18:39) i Maite Rios (18:46).

Les tres guanyadores: Maria Ruiz, amb Montserrat Estany i Maite Rios | Marta Maseras

!--akiadsense-->

La cursa ha comptat amb gairebé mil participants en la categoria d’adults mentre que la infantil ha comptat amb poc més de 200 corredors. La cursa de 1.100 metres ha estat guanyada per Jordi Eder (4:06) i Aroa Jiménez (4:19).

Leiva creuant la línia d’arribada | Marta Maseras

!--akiadsense-->

Comparteix

Icona de pantalla completa