Els Terrassa Reds u14 han aconseguit el tercer lloc en el torneig de flag football celebrat a Madrid, el qual ha estat promogut per la NFL. El campionat va tenir lloc el passat dissabte, 15 de novembre, i va comptar comptar amb la presència de diverses franquícies de la lliga estatunidenca. Entre elles, van destacar els Chicago Bears, que van apadrinar a l’equip de Terrassa, “aportant suport, visibilitat i un valor afegit a l’experiència dels joves jugadors”, expliquen des del club egarenc.
El torneig va reunir equips procedents de diferents punts de l’Estat espanyol, cadascun dels quals va ser recolzat per una franquícia diferent. Així doncs, a banda dels Chicago Bears, els equips van ser apadrinats pels Miami Dolphins, els Kansas City Chiefs o els Washington Commanders. D’aquesta manera, es volia aconseguir que la competició esdevingués “una autèntica celebració del flag football” i, així mateix, “enfortir vincle entre l’NFL i la base de l’esport a Espanya”.

Els Terrassa Reds U14 van signar una excel·lent actuació, fet que els va permetre aconseguir el tercer lloc del campionat. El conjunt egarenc va demostrar un “joc dinàmic, disciplinat i competitiu” en tots els seus partits, enfrontant-se amb intensitat a rivals de gran nivell de tota Espanya. Amb aquest resultat, els Terrassa Reds U14 confirmen la seva prometedora projecció en aquest esport i consoliden la seva presència entre els equips més destacats del flag football formatiu.
Per la seva banda, l’organització va destacar “l’ambient, la qualitat del joc i la implicació de les franquícies de la NFL”, fet que asseguren que va contribuir a “acostar aquest esport a noves generacions i a reforçar la seva expansió a Espanya”.
