Està sent un gran 2024 per a l’esportista i regidora de l’Ajuntament de Terrassa Sarai Gascón. Aquest cap de setmana, la nedadora ha segellat el seu amor amb José Antonio Marí en una cerimònia íntima celebrada al Consistori i oficiada per al seu amic i cap de files, Jordi Ballart.

A través de les xarxes socials, ha estat el mateix alcalde qui s’ha fet ressò de la bona nova: “Avui és un dia molt especial perquè la companya Sarai Gascón, esportista i regidora d’Esports, i la seva parella, el també esportista José Antonio Marí, han formalitzat la seva unió amb la signatura de l’acta matrimonial. Ha estat emocionant formar part d’aquest acte íntim, que compartiran amb les persones que més els estimen d’aquí a unes setmanes!”.

José Antonio Marí i Sarai Gascón s’han casat aquest cap de setmana a Terrassa | Cedida

Més d’una dècada d’amor banyada de trofeus

Sara Gascón (31 anys) i José Antonio Marí (35 anys) es van conèixer a la piscina fa més de 10 anys. Des d’aleshores han estat inseparables, sent un suport i alhora una motivació per superar-se a cada campionat i competició.

Els seus èxits dins l’aigua han fet que tinguin una habitació de casa plena de medalles i trofeus. I a més la parella està d’enhorabona perquè podrà continuar ampliant el currículum amb una nova participació als Jocs Olímpics. La terrassenca encara la seva cinquena Olimpíada, ara a París, on somia a penjar-se l’or.

Arriba amb bona forma i amb bon regust de boca després que fa una mica més d’un mes va completar el seu setè campionat d’Europa amb sis medalles, aconseguint dues mínimes A i una plaça directa a París.

I mentre arriba el moment de fer les maletes cap a la capital francesa, Gascón continua exercint com a regidora de l’àrea d’Esports de l’Ajuntament de Terrassa, en el que és el seu primer mandat, sota el paraigua de Tot per Terrassa.

José Antonio Marí i Sarai Gascón s’han casat aquest cap de setmana a Terrassa | Cedida

Comparteix

Icona de pantalla completa