MónTerrassa
Salt Idiomes renova com a patrocinador del Club Natació Terrassa
  • CA

El Club Natació Terrassa i Salt Idiomes han arribat a un acord que amplia la col·laboració de l’escola d’idiomes amb l’entitat. Durant les tres darreres temporades, entre la campanya 2014-2015 i la 2016-2017, Salt Idiomes ha estat patrocinador de la secció de futbol. El nou conveni, no obstant, contempla un aprofundiment de la seva relació amb el club, atès que estén el seu àmbit de patrocini també a la secció de bàsquet. L’acord, que té una vigència de dues temporades, l’actual i la 2018-2019, ha estat presentat en roda de premsa aquest migdia, en un acte que ha comptat amb la presència de la vicepresidenta del club, Cristina Rey, i del gerent de Salt Idiomes, José Luis Cano.

Entre d’altres contraprestacions, el conveni contempla la presència del logotip de Salt Idiomes en la samarreta principal de tots els equips de la secció de futbol i de tots els equips de base de la secció de basquet, així com altres elements de promoció i visibilitat de l’empresa dins el club com ara espais publicitaris, enviament de newsletters als socis per correu electrònic amb ofertes especials per als socis i presència a la pàgina web i la pàgina oficial de Facebook del club. Al seu torn, Salt Idiomes farà una aportació econòmica i manté els avantatges i descomptes especials per als socis que hi estudiïn.

Intensificació de la relació

En la seva intervenció, la vicepresidenta Cristina Rey ha agraït a Salt Idiomes “la confiança” dipositada en el club “en donar continuïtat a aquesta esponsorització”. Rey ha remarcat que el conveni és, de fet, “una ampliació de la col·laboració, més que no pas una renovació, atès que Salt Idiomes intensifica la relació amb l’entitat, ja que l’àmbit del seu patrocini s’estén també a la secció de bàsquet”.

La vicepresidenta del club ha subratllat la “vàlua del seu gest”. “Resulta molt gratificant que existeixin empreses a Terrassa que apostin per l’esport i que, a més, ho facin de manera sostinguda en el temps, tot incrementant la seva implicació. Rey ha manifestat que comptar amb aquesta mena de col·laboracions “suposa una ajuda inestimable” i que, per tant, el CN Terrassa no deixarà de treballar per “incrementar-les i estendre-les a la resta de seccions i equips del club”. La vicepresidenta ha assegurat que es tracta d’un camí “en què cal aprofundir perquè puguem seguir fomentant la pràctica esportiva tant a nivell lúdic com competitiu”.

Al seu torn, José Luis Cano ha mostrat la seva satisfacció per seguir patrocinant la secció de futbol i per haver ampliat la col·laboració a la secció de bàsquet, “tot coincidint amb dos aniversaris, el 30è de Salt Idiomes i el 85è del Club Natació Terrassa”. El gerent de l’acadèmia d’idiomes ha recalcat la importància de continuar fomentant “la relació esports-idiomes” i de contribuir, com a escola, “al desenvolupament de valors com l’esforç, la constància, el respecte i la superació, determinants per al futur dels nostres nens i nenes”.

Compromís amb els valors educatius

Salt Idiomes va néixer fa 30 anys amb la il·lusió de potenciar l’aprenentatge i l’ús de les llengües estrangeres. Amb més de 50 professors coordinats per un equip de Directors of studies, basen el seu èxit en la Metodologia Comunicativa, on es dona màxima importància al desenvolupament de les destreses orals. Com diu el gerent José Luis Cano, “ensenyem a entendre i parlar l’idioma”. Amb 3 escoles a Terrassa, una d’elles just davant del club, ensenyen a gaudir de l’experiència d’aprendre un nou idioma, una escola per a nens, joves i adults. El compromís de l’acadèmia d’idiomes amb l’esport és un reflex dels valors educatius que defensen.

Comparteix

Icona de pantalla completa