El Club Natació Terrassa ha viscut un cap de setmana molt exitós en natació i en aigües obertes. A les instal·lacions del club, a l’Àrea Olímpica, es van acollir aquest dissabte i diumenge les Copes Catalanes de categories Aleví i Infantil, en què els equips egarencs van pujar al podi en tercera posició en ambdues categories del Grup A.
En la competició alevina, el conjunt terrassenc va sumar 751,5 punts i només es va veure superat pel CN Sabadell (968 punts) i el CN Sant Andreu (873). D’altra banda, en la categoria infantil, el CN Terrassa va repetir posició amb 812 punts, darrere de Sant Andreu (943) i Sabadell (847), amb actuacions destacades tant en proves individuals com de relleus.
Quatre podis egarencs a la IX Travessia Badia de Palamós d’aigües obertes
Mentrestant, a la prova d’aigües obertes, el Club Natació Terrassa també va deixar empremta a la IX Travessia Badia de Palamós, puntuable per al Circuit Català. En la prova de 2.500 metres, Mario Guillén i Daniela Osuna es van proclamar guanyadors absoluts en les seves respectives classificacions generals i també de categoria.
En la mateixa distància, els joves Iker Ortega i Xabi Márquez van completar una gran actuació, amb un segon i un tercer lloc a les seves categories, respectivament, i acabant setè i vuitè a la general. A més, a la prova de 1.000 metres, Mario Guillén va tornar a pujar al podi amb una nova victòria de categoria i una segona posició general, la qual cosa li va valer el títol de campió de la classificació combinada.

Un cap de setmana rodó per al CN Terrassa, que continua recollint fruits de la feina constant, tant en piscina com en aigües obertes.

