MónTerrassa
El CN Terrassa femení inicia la lliga espanyola de waterpolo amb victòria

L’equip femení de waterpolo del Club Natació Terrassa ha iniciat aquest cap de setmana la lliga amb una victòria còmode contra el CD Waterpolo Iruña 98. Les de Xavi Pérez, que jugaven a casa davant de tota la seva afició, van ser molt superiors a les seves rivals i van sentenciar el partit amb un resultat definitiu de 20-6.

Les terrassenques es van trobar amb alguna dificultat durant la primera part, amb diverses ocasions d’inferioritat, però van aconseguir marxar al descans llarg amb un 7-4 favorable. Malgrat això, la pluja de gols va començar a la segona i tercera part. Les dianes de Szegedi, que va ser MVP del partit, i Prats van ser decisives per tancar la victòria, sumant un total d’11 gols entre les dues atacants. Així doncs, les rivals no van ser capaces de seguir el ritme ofensiu de les egarenques i es van quedar molt lluny de l’empat, finalitzant el partit amb un marcador de 20-6 per les de Xavi Pérez.

El CN Terrassa masculí també s’inicia amb victòria contra el CN Rubí

Per la seva banda, l’equip masculí del CN Terrassa van donar el tret de sortida a la lliga espanyola de waterpolo amb una victòria contra el CN Rubí a domicili. Els de Sergi Mora van anar a remolc durant la primera part, amb els rubinencs portant el ritme del partit. La situació, però, es va revertir al segon quart, quan tres gols de Nacho Bargalló i un més de Marcel Teclas i Jordi Chico van augmentar la distància i van posar el marcador en un 6-10 al descans.

Els terrassencs van repetir el parcial a favor de 2 a 5 durant la tercera part, amb Nacho Bargalló i Jordi Chico capitanejant l’atac. Ambdós acabarien el partit anotant 4 gols cada un. Finalment, el CN Terrassa va signar una quarta part excel·lent i va tancar el partit amb un gol de penal d’Òscar Blasco a falta de segons pel xiulet final. Així doncs, els egarencs es van endur els tres primers punts a la lliga.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa