MónTerrassa
El CN Terrassa acollirà aquest 2026 la Copa del Rei de waterpolo

El Club Natació Terrassa tornarà a ser la seu d’una de les competicions més importants de waterpolo de l’Estat espanyol. Del 13 al 15 de març del 2026, les instal·lacions de l’Àrea Olímpica acolliran la quarantena edició de la Copa del Rei de waterpolo, prenent el relleu del CN Atlètic Barceloneta com a seu de la competició.

Com ja és habitual, el torneig, organitzat per la Real Federació Espanyola de Natació, és una de les cites més importants del calendari espanyol de waterpolo masculí i es disputarà en format eliminatori. Així doncs, les piscines del club terrassenc acolliran els quarts de final, les semifinals i la final.

El campionat reunirà els millors jugadors i equips de waterpolo de tot l’estat espanyol. Concretament, hi participaran els vuit primers equips classificats al final de la primera volta de la lliga espanyola de Divisió d’Honor Masculina, entre els quals es troba el mateix Club Natació Terrassa. La resta d’equips seran el Zodiac Club Natació At. Barceloneta, el Club Natació Sabadell, el Club Natació Barcelona, el SolarTradex Club Natació Mataró, el Club Esportiu Mediterrani, el Club Natació Rubí i el Club Natació Sant Andreu. Pel que fa als emparellaments, des de la Reial Federació Espanyola de Natació (REFN) han anunciat que ben aviat anunciaran el dia, la seu i l’hora del sorteig. Aquesta rifa decidirà qui serà el primer rival del CN Terrassa i de la resta de participants.

En un comunicat, el club ubicat a l’avinguda de l’Abat Marcet de Terrassa ha recalcat que la Copa del Rei de waterpolo “reunirà els millors conjunts del waterpolo espanyol” i esperen que la jornada esdevingui “un cap de setmana de gran intensitat competitiva i expectació”. “Per al CN Terrassa és una oportunitat única per acollir aficionats d’arreu del territori i reforçar el seu compromís amb l’organització de grans esdeveniments esportius a la ciutat”, recalquen des del club.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa