Amarg comiat de la Champions per a l’equip femení de waterpolo del Club Natació Terrassa. Les noies de Xavier Pérez no van poder tancar la lligueta classificatòria de la màxima competició continental donant una alegria a la seva afició. Les egarenques ja sabien que no passarien a la següent fase, tanmateix un triomf hauria ajudat a restablir la confiança. Tanmateix, no va poder ser. El Terrassa va caure davant de l’Ekipe Orizzonte, un equip històric però que actualment es troba en hores baixes.

El resultat final va ser de 10 a 15, i això també va fer mal. La piscina de l’Àrea Olímpica va veure com les italianes eren superiors durant gairebé tot el partit. Només van afluixar en el segon quart, quan el parcial va ser de 2 a 1 favorable a les terrassenques. Els deu gols de les locals van ser obra de: Martina Fernández, Irene Casado (x2), Maria del Pilar Peña, Emily Nicholson, Paula Prats (x3), Miriam Ciudad i Noelia Cuenda.

En el partit d’anada de la lligueta, les de Catània ja s’havien imposat a les egarenques per 13 a 9. El CN Terrassa ha acabat la fase prèvia del grup B amb només tres punts assolits, aconseguits gràcies a una inspiradora victòria davant l’Astropool de Sabadell.

Sant Andreu, Mataró i Sabadell, a quarts de final

Molt millor els va anar als altres tres equips catalans de Champions. El CN Sant Andreu i l’Assolim Mataró han acabat primers del seu grup, mentre que el CN Sabadell ha passat com a segon. Per a ells, l’última jornada de la fase de grups va ser força profitosa, on els maresmenques i les barcelonines van aconseguir una victòria per segellar el seu pas a quarts de final.

En el derbi català entre Mataró i Sabadell, van ser les primeres qui van endur-se el triomf, amb un 14 a 9. Les de Dani Ballart van deixar el partit pràcticament sentenciat a la mitja part amb 8 a 4. Curiosament, els dos equips s’han enfrontat en dues setmanes en les tres competicions possibles (Champions, Copa i Lliga). Per la seva banda, el Sant Andreu va guanyar fora de casa en un partit molt igualat contra el SIS Roma (15 a 16). Les italianes no les van tenir totes fins al xiulet final, ja que malgrat que semblava que en el tercer quart les coses ja anaven molt encarrilades, endossant un 1 a 6, en els darrers quinze minuts van veure com les romanes feien el mateix amb un parcial de 7 a 2. Al final, victòria ajustadíssima i líders invictes.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa