MónTerrassa
Mireia Guarner, bronze al Campionat de Catalunya de Mitja Marató
  • CA

La vilacavallenca Mireia Guarner ha aconseguit un nou èxit després de penjar-se la medalla de bronze en el Campionat de Catalunya de Mitja Marató, celebrat aquest passat diumenge a Granollers. L’atleta nascuda a Vinallop (Baix Ebre) i ara veïna de Viladecavalls ha pujat al podi després de travessar la meta en tercera posició (setena posició absoluta) i completar el recorregut de 21 quilòmetres i 97 metres en un temps d’1h15’15”.

Guarner ha compartit podi amb Núria Gil, qui s’ha alçat com a guanyadora de la competició amb un temps d’1h12’11”. Tant la vilacavallenca com Gil han assolit aquesta fita en un moment molt important de les seves vides, ja que totes dues han estat mares aquest estiu i han reprès la competició durant la tardor-hivern. “Estic molt contenta del resultat aconseguit en una cursa molt lluitada. Però estic encara més contenta d’haver compartit podi amb la Núria. Ens coneixem des de petites, totes dues hem estat mares aquest estiu i hem treballat amb constància envoltades de bons professionals per tornar a fer una de les coses que ens agrada més, córrer”, ha manifestat Mireia Guarner després de la cursa. El podi l’ha completat en segona posició Cristina Silva, amb un temps d’1h15’10”.

La següent cita per a Guarner serà aquest cap de setmana que ve a Còrdova, on defensarà els colors de la Selecció Catalana a la competició estatal de cros individual i de federacions.

Mireia Guarner: “Hem adaptat el retorn a la competició a les necessitats del meu fill i a les meves”

Sobre el repte d’entrenar-se per a la Mitja Marató pocs després de ser mare, l’atleta veïna de Viladecavalls també ha comentat que “amb el meu entrenador Manel Pla hem adaptat el retorn als entrenaments i a la competició a les necessitats del meu fill i a les meves necessitats com a mare”. “Estem gaudint d’aquesta nova etapa, establint nous objectius i passant-nos-ho tots molt bé entrenant i fent esport”, ha sentenciat Mireia Guarner.

En aquest sentit, el seu entrenador, Manel Pla, ha recalcat que “en primer lloc hi ha l’atleta com a persona, que gaudeix corrent i la seva família, i després vénen els objectius. Ho tenim molt clar i ho fem així. Si després, a més a més, hi ha bons resultats, l’alegria encara és més gran”

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa