La waterpolista de Terrassa Paula Leitón ha estat la convidada del darrer programa de La Revuelta, el nou programa de RTVE, presentat per l’humorista David Broncano. La recent campiona olímpica de waterpolo ha parlat a l’entrevista sobre l’or aconseguit als Jocs Olímpics de París, però també ha fet referència als durs comentaris que alguns usuaris de xarxes socials van deixar sobre el seu físic.
En aquest sentit, Leitón ha destacat que “tenim la sort que, respecte a cossos, als Jocs Olímpics ens trobem de tot” i ha assegurat que “els comentaris no em van afectar, me’n vaig anar de vacances igualment”. Malgrat afirmar que els comentaris no van tenir cap mena d’impacte en ella, ha reconegut que “hem de mesurar les coses que diem, perquè no sabem com els pot afectar als altres”. “Jo tinc la maduresa per assimilar-ho. Tinc l’esquena molt gran com perquè em rellisquin aquestes coses”, ha explicat la terrassenca.
Així mateix, Paula Leitón també ha enviat un missatge contra el bullying i ha assegurat que “al final no sabem el que té cadascú dins del cap i com rebem els comentaris”. “Jo ja ho vaig dir en el seu moment, s’hauria de prioritzar que hem guanyat la medalla olímpica, que és el meu somni, a aquests comentaris”, ha afegit la waterpolista.

Paula Leitón desvela els secrets del waterpolo femení
A banda de parlar sobre les crítiques que va rebre sobre el seu físic, Paula Leitón també va desvelar alguns dels secrets millor amagats sobre el waterpolo femení. Així doncs, la terrassenca es va sincerar sobre el que passo sota de l’aigua durant els partits i va afirmar que “hi ha molt contacte”. “Hi ha càmeres sota de l’aigua, però no surten mai les imatges” va dir Leitón i va afegir que “sota l’aigua és on passa tot”. En aquest sentit, la waterpolista va explicar que “et tiren del banyador”, però fins i tot va reconèixer que “a alguna companya meva l’han mossegat”.