El Club Arquers Terrassa va acollir aquest passat diumenge, 9 de novembre, una jornada lúdica molt especial. Una vintena de socis de l’Associació de Persones Sordes de Terrassa van visitar les instal·lacions del club terrassenc per participar per segon any consecutiu en una activitat esportiva “inclusiva, accessible i plena de valors”.
Durant dues hores, els participants van poder gaudir del tir amb arc en un ambient “acollidor i divertit”, tot gràcies a l’acompanyament dels monitors i voluntaris del Club Arquers Terrassa. El club egarenc va facilitar tot el material necessari per tal que pugessin aprendre les tècniques bàsiques i, posteriorment, participar en un joc lúdic de disparar a globus. “Tant els més petits com els adults s’ho van passar d’allò més bé, compartint rialles i descobrint un esport que fomenta la concentració, la coordinació i el respecte”, asseguren des del club terrassenc en un comunicat.

Al final de la sessió, cada participant va rebre un diploma d’iniciació com a reconeixement a la seva participació i entusiasme. “El tir amb arc és un esport que ofereix múltiples beneficis: millora la postura corporal, la gestió emocional i la capacitat de concentració. A més, és una disciplina que es pot adaptar fàcilment a les necessitats de cada persona, superant qualsevol barrera física o sensorial. És, per tant, una activitat accessible per a tothom”, manifesta el Club Arquers Terrassa.
Així mateix, l’entitat esportiva terrassenca vol reafirmar el seu compromís amb “la inclusió i l’esport per a tothom”. “Aquesta col·laboració és un exemple del nostre desig de fer del Club un espai obert a la ciutat. Esperem poder obrir les portes a altres entitats de Terrassa per continuar teixint xarxa social i comunitària a través de l’esport”, sentencien.

