L’Estadi Martí Colomer de Terrassa ha tornat a ser l’escenari de dos partits internacionals dins la V Setmana Catalana de l’Esport, organitzada per la Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC). En aquesta ocasió, la selecció catalana femenina d’hoquei es va enfrontar a Itàlia en uns enfrontaments que han servit per demostrar l’alt nivell competitiu d’ambdós equips.
En el primer duel, l’equip italià es va imposar per un resultat definitiu de 2-4 en un partit marcat per un alt ritme de joc i moltes oportunitats de gol per a les dues seleccions. Els dos gols catalans van ser obra de Franca Ferraro, mentre que per la part italiana les dianes van ser Guadalupe Moras, Ailín Oviedo, Candela Carosso i Ilaria Sarnari.
El segon partit, en canvi, va ser molt més igualat, amb ambdós equips mostrant un nivell molt semblant i sense que cap conjunt aconseguís trencar el 0-0. La igualtat al marcador es va mantenir fins al final del segon quart, quan el jugador italià, Ailín Oviedo, va aconseguir el primer i únic gol del partit. Malgrat la derrota per la mínima, Catalunya va mostrar una clara millora respecte al primer enfrontament i una solidesa tant ofensiva com defensiva.

Des de la Federació Catalana d’Hoquei destaquen en un comunicat que aquests dos partits han servit per “reivindicar, una vegada més, la presència i la qualitat del hockey català en l’àmbit internacional” i recalquen que les jugadores catalanes “han demostrat el seu nivell davant una selecció italiana molt competitiva”. Així mateix, la Federació subratlla que aquests duels internacionals reforcen el seu compromís per “donar projecció al nostre esport i continuar promovent esdeveniments que facin valdre el talent i el treball que es fa a Catalunya”.
La selecció catalana masculina es va enfrontar a França al Martí Colomer
A finals del mes de setembre, l’Estadi Martí Colomer de Terrassa també va acollir dos partits internacionals amb Catalunya com a protagonista. En aquella ocasió, l’equip masculí es va enfrontar a França i els catalans van ser els triomfadors de la trobada, sumant una victòria i un empat. En el primer enfrontament, els locals es va imposar per un ajustat resultat d’1-0 amb un gol decisiu d’Aleix Bozal. En canvi, en el segon duel, Catalunya i França van empatar 2-2 en un partit on els francesos van aconseguir remuntar un 2-0 en contra.
