El mes de juny del 2024 l’Assemblea General de Socis Compromissaris del Club Natació Terrassa van votar amb àmplia majoria no presentar-se a la licitació de la instal·lació pública del Terrassasports, coneguda popularment com Les Palmeres. Entre els principals detractors a la proposta van destacar dos expresidents de l’entitat; Jordi Martín i Jesús Cortés. Aquesta situació va ser un dels motius que va desembocar en la dimissió de gran part de la Junta Directiva del club i la convocatòria d’eleccions a la presidència, en els quals els socis van escollir a Cortés com a nou president de l’entitat. En una entrevista a MónTerrassa, el nou president ha parlat sobre la licitació del Terrassasports i el que comportarà pel CN Terrassa.
A finals del mes de gener, el govern municipal de Terrassa va aprovar l’adjudicació de Les Palmeres a l’empresa basca Depor 4 Siglo XXI SAU. Sobre aquesta decisió, Jesús Cortés es mostra refractari, afirmant que “jo no deixaria unes instal·lacions municipals en mans d’un fons d’inversió”. En aquest sentit, Cortés opina que els fons d’inversió “després de 5 o 6 anys, quan comencen a rendibilitzar la inversió, se la treuen de sobre”. Així mateix, creu que aquestes instal·lacions “haurien de ser gestionades per algun club de Terrassa, sempre que tinguin la capacitat de gestionar-ho”.
Cortés: “Estudiaríem presentar-nos a la licitació de Les Palmeres”
Jesús Cortés també critica que l’anterior junta “va presentar uns números, però no van presentar el projecte de com ho gestionarien o ho deixarien de gestionar”. A més, també lamenta que Joan Herrera s’abstinguessin de la votació, recalcant que “si tu presentes un projecte, és perquè creus en ell i no pots dir a la presentació que t’abstindràs”.
Cortés també opina que el club “no tenia la capacitat de gestió per portar el Terrassasports” i creu que, si s’haguessin presentat al concurs, el CN Terrassa hauria corregut perill. “El CN Terrassa és un transatlàntic que, millor o pitjor, pot tenir alguna fuga d’aigua que es pot tapar si s’agafa a temps. Tot i això, si t’embarques en un altre vaixell i ets incapaç de gestionar-lo, acabaràs enfonsant tots dos vaixells”, subratlla el president. Malgrat això, i tot i ser un dels principals detractors de presentar-se a la licitació de Les Palmeres, Jesús Cortés reconeix que, si tinguessin l’oportunitat, “estudiaríem presentar-nos a la licitació amb un projecte ben treballat”.