MónTerrassa
El Club X-Riders es llueix en el Campionat de Catalunya de Pumptrack 2024

Aquest passat diumenge, 27 d’octubre, es va disputar el Campionat de Catalunya de Pumptrack al Circuit de Golmés de Lleida. Es tracta de la darrera prova catalana que es disputarà enguany d’aquesta modalitat. L’equip de BMX de Terrassa, X-Riders C.E Bike, va participar en aquesta prova amb un total de 6 corredors. En una molt bona exhibició per part dels riders terrassencs, el club va finalitzar la seva participació amb un total de 5 medalles; dues d’or, una de plata i una de bronze.

La riders Mariona Calvis va ser una de les participants de club X-Riders que més va destacar. Calvis arribava a aquesta prova després d’haver-se proclamat, recentment, campiona d’Espanya i de Catalunya de BMX. Així doncs, Mariona Calvis va sentenciar un exel·lent tram de temporada en aconseguir un primer lloc a la categoria femenina absoluta. Aquest és el seu segon títol en aquesta disciplina, després de l’aconseguit l’any 2022. Així doncs, la corredora del club X-Riders va quedar en 8a posició absoluta i es va imposar en la categoria femenina per davant de Berta Martínez, que va ser campiona l’any passat, i la seva germana Marta Calvis, també del club X-Riders.

Per altra banda, també cal destacar les primeres posicions aconseguides per Irene Salguero, en la categoria femenina principiant, i Lucas Sanchez, en la categoria de benjamí. Pel que fa a la categoria Master 50, el corredor del club X-Riders, Pep Escayola, va lluitar fins a l’última mànega per la victòria, però no va aconseguir superar a Joan Miquel Comadran (BMX Valles Club), que es va endur la primera posició. Finalment, també cal destacar la quarta posició aconseguida per Miquel Angel Roman en la categoria Masters 40.

Comparteix

Icona de pantalla completa