Volem expressar la nostra disconformitat amb l’atenció rebuda els dies 12 i 15 de setembre, quan es van produir cues desmesurades a l’Oficina de Mobilitat de Terrassa, per gestionar els bitllets de TMESA.
El dia 10, en el transcurs d’una hora, la cua va avançar poquíssim, la qual cosa resulta del tot inacceptable. El dia 11, hi havia tres persones atenent, però una d’elles es dedicava a anar preguntant a la gent que formava la cua el motiu pel qual hi anaven i a recomanar que demanessin cita prèvia.
A més, resulta que cal demanar cita prèvia, però aquesta informació no consta en lloc ni està indicada de manera clara per a la ciutadania.
ES PENSA EN LA GENT QUE NO DOMINA LA TECNOLOGIA I QUE NO TÉ NINGÚ QUE ELS AJUDI?
El mes passat es podia sol·licitar la targeta de l’Hospital i aquesta arribava per correu. Ara, en canvi, encara que la tramitis electrònicament s’ha de passar a recollir. Això obliga, a molta més gent, a desplaçar-se a l’oficina, saturant encara més el servei.
No s’aconsegueix entendre com en dies que ja es preveu que hi haurà moltíssima feina no s’amplia el nombre personal, els horaris o altres fórmules organitzatives. No hi ha dret que ens tractin pitjor que a borregos.
Creiem que és una llàstima que, tot i els recursos i sous destinats, no hi hagi una organització més eficient que posi en primer lloc el benestar de la ciutadania.
Per tot això, demanem una revisió urgent de l’organització i de les condicions d’atenció al públic, amb més personal, informació clara i alternatives adaptades a la necessitats de totes les persones.
M.M.B i M.R.R