
!--akiadsense-->
Les Unitats Mòbils d’Informació al Consumidor (UMIC) de la Diputació de Barcelona continuen visitant les poblacions on no hi ha un servei municipal de consum. Gràcies a les UMIC, els ciutadans de la demarcació de Barcelona poden conèixer i exercir, des de la proximitat, els seus drets com a persones consumidores. Durant el mes de novembre, els habitants de 94 municipis podran presentar-hi les seves consultes i reclamacions gratuïtament.
El servei que ofereixen les UMIC està destinat als ajuntaments que no disposen de serveis municipals de consum i té com a finalitat bàsica defensar els consumidors i els seus drets. A més a més, les UMIC també faciliten material informatiu i donen consells sobre com estalviar en les factures d’aigua, gas i electricitat, que són les consultes més habituals, juntament amb les relacionades amb contractes hipotecaris, telecomunicacions i empreses de telefonia mòbil.
12-11-2019 de 10.30 a 11.30h Vacarisses (telèfon de contacte 938 359 002)
12-11-2019 de 12.00 a 13.00h Rellinars (telèfon de contacte 938 345 000)
14-11-2019 de 10.30 a 11.30h Viladecavalls (telèfon de contacte 937 887 141)
14-11-2019 de 12.00 a 13.00h Ullastrell (telèfon de contacte 937 887 262)
20-11-2019 de 10.30 a 13.00h Matadepera (telèfon de contacte 937 870 200)