El proper dissabte, 30 de setembre, finalitza el termini perquè les persones propietàries d’immobles descarreguin la notificació del seu nou valor cadastral. L’Ajuntament de Terrassa recomana a la ciutadania que descarregui la notificació per disposar com abans millor de tota la informació sobre com afecta a cada immoble la revisió i recorda que les persones que ho necessitin tenen a la seva disposició una Oficina d’Informació i Atenció Cadastral, creada expressament amb motiu de la revisió cadastral i que romandrà oberta fins el 29 de desembre. En aquesta Oficina, ubicada al carrer del Pantà, 20, s’atenen totes les consultes ciutadanes i es recolliran els recursos o reclamacions, en cas que alguna persona detecti una errada o omissió en la notificació rebuda. Per a ser atès en aquesta oficina cal demanar cita al 010.
Durant aquest mes de setembre, la Direcció General del Cadastre ha enviat a les persones propietàries d’immobles una carta amb una clau per accedir a l’Oficina Virtual del Cadastre i descarregar-se la notificació electrònica del nou valor cadastral. La descàrrega del document és senzilla: només cal accedir a www.sedecatastro.gob.es des de qualsevol ordinador o dispositiu mòbil connectat a Internet, entrar al menú “Mi Catastro”, apartat “mis notificaciones” i allà ja es pot accedir a la notificació electrònica utilitzant la clau d’accés facilitada dins la carta que ha enviat la Direcció General del Cadastre.