El 4YFN del Mobile World Congress Barcelona -l’esdeveniment dedicat a start-ups dins del MWC- ja ha seleccionat els sis projectes que participaran en l’edició del 2024. Tres dels sis afortunats son del Healthcare Vallès de la patronal Cecot: Imporfit.IA, Regemed i Sentir. Els projectes han estat escollits per un jurat format per cinc persones expertes en l’ecosistema innovador i emprenedor entre més d’una vintena de propostes que s’han presentat aquest matí a la seu d’Attico a Barcelona en el Demo Day del programa de preacceleració Primer.
Segons apunten en un comunicat de la patronal, tots els projectes s’han exposat al jurat amb una breu intervenció dels seus portaveus, on han explicat quin problema que resol el producte o servei, la descripció del mateix, quin és el mercat per a la solució proposada, quina és la competència i quins avantatges té el producte sobre la competència, quin és el model negoci, el pla d’acció dels propers mesos i anys i l’equip que conforma el projecte.
Així doncs, els tres projectes podran presentar la seva proposta en el 4YFN, que tindrà lloc del dilluns 26 al dijous 29 de febrer. Son els següents:
Els tres projectes de Healthcare Vallès per al 4YFN
Improfit.IA
Ofereix una solució de visió per computació i algoritmes per predir i prevenir malalties cròniques en adults majors, utilitzant l’aprenentatge automàtic per analitzar grans quantitats de dades, incloent registres mèdics, hàbits d’estil de vida i factors ambientals. S’utilitzen eines pioneres proporcionades per la intel·ligència artificial, Machine learning i deep learning, vinculats amb la visió per computació, per identificar i inferir el comportament humà dels moviments de les persones.
Regemed
La missió de REGEMED és oferir, mitjançant una nova generació de productes d’aplicació tòpica, alternatives mínimament invasives i no ablatives per a la regeneració i rejoveniment de la pell i teixits. L’envelliment fisiològic humà implica canvis morfològics vinculats a l’edat, així com també, una disminució dels mecanismes intrínsecs de regeneració de l’organisme. Actualment no existeix un tractament biològic tòpic produït a través de fraccions plasmàtiques per a ús personalitzat, és aquí on REGEMED vol oferir una solució tòpica a la problemàtica.
Sentir
Sentir vol promoure la salut auditiva facilitant l’accés a l’entrenament auditiu. Actualment, el projecte es troba en una etapa inicial de desenvolupament d’una aplicació, amb l’objectiu d’avaluar i tractar les habilitats auditives tenint comunicació amb centres i experts del sentit de l’audició.

