MónTerrassa
TerrassaCentre obre un càsting per ser la imatge de la nova campanya
  • CA

L’associació de comerciants TerrassaCentre ha obert un càsting per trobar els rostres de la nova campanya. Dins del conegut lema #LoveLocal, amb el qual ja s’han dut a terme diferents accions, ara es posa en marxa aquesta iniciativa amb l’objectiu de “donar protagonisme a tots els ciutadans i ciutadanes que estimen Terrassa i el comerç de proximitat”.

El càsting és obert a tothom. L’única condició és que ha de ser major d’edat (18 anys en endavant). Per participar en la primera selecció només cal enviar un correu electrònic a [email protected] amb el nom i cognoms, l’edat, una fotografia actualitzada de la persona que vol participar i un petit escrit en què exposi els motius pels quals compra en el comerç local terrassenc. Serà la mateixa associació qui faci la tria entre totes les sol·licituds presentades. Un cop estigui presa la decisió, es posarà en contacte amb els candidats.

Cares visibles de terrassencs amants del comerç de proximitat

Des de l’entitat comercial asseguren es pretén que sigui “una acció simpàtica i diferent pensada per a totes les persones que dia a dia fomenten el comerç de proximitat i que contribueixen a fer ciutat”, amb la idea que siguin els mateixos compradors i usuaris “les cares visibles” de la campanya a tots els racons de la ciutat. Enlloc d’apostar per models professionals, com se sol fer en aquests casos, li han volgut donar un valor afegit i fer que puguin ser terrassencs reconeixibles i autèntics.

La campanya és un pas més per potenciar el comerç de proximitat al Centre de Terrassa i convertir-lo així en destinació comercial, amb establiments dinàmics que conviden a passejar i gaudir de les compres. “Fer ciutat i millorar la qualitat de vida dels ciutadans tot unint les compres, l’oci i la cultura és un dels nostres màxims objectius”, subratllen.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa