MónTerrassa
Terrassa recull un segon premi de la Loteria Nacional
  • Terrassa
  • Sabadell
  • Sant Cugat del Vallès
  • Rubí
  • Olesa de Montserrat

Terrassa ha estat un dels municipis afortunats en el darrer sorteig de la Loteria Nacional, celebrat aquest dissabte dia 15 d’agost, dia de la Mare de Déu d’Agost. En aquesta ocasió, el segon premi ha estat molt repartit i part d’aquest ha caigut a la nostra ciutat.

El número premiat ha estat el 45.289 i s’ha venut en un establiment de la cocapital vallesana. Es tracta d’una de les administracions que més sovint reparteix sort: l’administració número 10, situada a l’avinguda de Barcelona, 232. Els guanyadors s’han endut un premi de 120.000 euros al número (12.000 euros al dècim).

Segons ha informat en un comunicat Loterías y Apuestas del Estado, no ha estat l’única localitat premiada de Catalunya. El mateix número també ha estat registrat a Manresa, en el centre comercial del Carrefour-Alvar Alto. Més enllà, una desena més de localitats de tot l’Estat han vist com el mateix número era repartit entre els seus vilatans, especialment, a Madrid, Astúries i Santa Cruz de Tenerife, entre d’altres.

Pel que fa al primer premi, el número agraciat ha estat el 90.742, i ha caigut també de manera força repartida. Són 600.000 euros al número -60.000 euros al dècim- i a Catalunya també hem tingut afortunats, ja que ha estat repartit a l’administració de l’avinguda del Maresme a Mataró i a l’administració de la plaça de Pi i Margall de Palafrugell. El número també ha tocat a La Rioja, Las Palmas, Madrid, Bizkaia i Àvila. Els reintegraments són: 2, 4, 1.

Un 2026 amb sort a Terrassa

Aquest any, de moment, Terrassa ja ha vist com queia en tres ocasions més la Loteria Nacional. El passat mes d’abril, ho feia al centre comercial Carrefour del carrer d’Extremadura. El guanyador es va endur un premi de 60.000 euros la sèrie (6.000 el dècm). El passat mes de febrer, el número premiat va ser el 37.886 i es va vendre en dos establiments de la cocapital. Per una banda, a l’administració de loteria 3 situada a la Rambla d’Ègara, número 140. I de l’altra, a l’administració número 23 del Carrefour d’Extremadura. El guanyador es va endur un premi de 300.000 euros al número (30.000 euros al dècim).

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa