MónTerrassa
Terrassa posa “cara i ulls” a 10 projectes innovadors de la ciutat

‘A Terrassa, la innovació té cara i ulls’, aquest és el nom de la nova campanya de comunicació que l’Ajuntament de Terrassa ha posat en marxa aquesta setmana. L’objectiu d’aquesta iniciativa és acostar la innovació a la ciutadania i visibilitzar i posar en valor les persones, projectes empresarials o de recerca que treballen enfocats en la R+D+I.

Aquest dilluns, 18 de novembre, el consistori ha organitzat una roda de premsa per presentar aquesta nova campanya. L’acte ha comptat amb la presència del tinent d’alcalde de Projecció de la Ciutat i regidor d’Universitats i Transferència de Coneixement, Joan Salvador; la regidora d’Innovació, Maise Balcells; el director de màrqueting de Comser Pharma, Oriol Menser; i el subdirector de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT), David González.

Durant la seva intervenció, la regidora Maise Balcells ha explicat que aquesta campanya de comunicació neix d’una necessitat que moltes empreses els han realitzat. “Quan visitem una empresa de Terrassa, sempre ens han transmès tenen la necessitat de poder publicitar i de posar en coneixement tota la tasca que fan en l’àmbit de la innovació”, ha recalcat Balcells. Davant aquesta realitat, el Consistori ha ideat aquesta campanya que vol “visibilitat i projectar tota la potència innovadora que tenim a la ciutat” i, a la vegada, “promoure la innovació en els diferents sectors d’activitat de la ciutat”, ha explicat la regidora.

En aquest sentit, David González, subdirector de l’ESEIAAT, ha afirmat que des de les Universitats “és molt important donar a conèixer tota la tasca de recerca i de transferència de tecnologia cap a les empreses” i subratlla que “és bo que la ciutadania conegui que és fa des de les Universitats en l’àmbit de la innovació”. Per la seva banda, el director de màrqueting de Comser Pharma, Oriol Menser, ha destacat que aquesta iniciativa “pot ajudar a visibilitzar que estan fent les empreses a Terrassa”, ja que opina que “moltes vegades les empreses ens quedem amb els nostres canals de difusió, però amb aquesta campanya podem obrir un nou horitzó”.

La primera edició seleccionarà 10 projectes innovadors i en farà difusió

Durant la primera edició de ‘A Terrassa, la innovació té cara i ulls’, l’Ajuntament seleccionarà 10 projectes d’innovació presentats per persones, projectes empresarials o de recerca de la ciutat. En aquest sentit, els interessats tenen fins al dia 31 de desembre per a presentar la seva candidatura i el gener del 2025 es donaran a conèixer els seleccionats.

Segons ha Maise Balcells, la campanya va dirigida a “les empreses, personal o investigadors d’un grup de recerca o àrea de coneixement d’algun dels centres universitaris o tecnològics de la ciutat de Terrassa” i, a la vegada, “tenir un producte, projecte o servei innovador dins dels sectors d’especialització competitiva territorial o tecnologies innovadores i que es demostri i justifiqui que és resultat d’un procés d’R+D+I”.

Una vegada seleccionats els 10 projectes que participaran en la campanya, s’elaborarà un material de comunicació que constarà d’una entrevista exclusiva en format pòdcast, un vídeo per fer promoció a xarxes socials i al canal YouTube d’Ajuntament, difusió a través d’una nota de premsa i formar part com a exemple d’innovació de la documentació que l’Ajuntament de Terrassa. Totes les empreses o persones interessades poden trobar més informació al web de l’Ajuntament o clicant en aquest enllaç.

Comparteix

Icona de pantalla completa