Taigua ha estrenat nova seu electrònica i ha introduït alguns canvis a l’hora d’atendre el client. L’empresa municipal ha modificat aspectes de la web, iniciant una “transformació digital i de millora tecnològica per agilitzar les tramitacions en línia, amb eficàcia, seguretat i rapidesa, i canviar, així, el sistema heretat de l’antic concessionari”. Aquests canvis que ja es poden veure a www.taigua.cat on, a la part superior, hi figuren tres pestanyes: «Presentar instància», «Oficina virtual i «Reservar hora».
Aquest programa de millora tecnològica i digitalització s’ha implantat des què Taigua està a les noves instal·lacions del barri del Segle XX, a la plaça de Jaume Jover, 1, on té l’entrada, amb la confluència amb la carretera de Rubí i el carrer del Pare Font.
Canvis per contactar amb Taigua
Presentar instància. Permet accedir a la nova seu electrònica de Taigua, des d’on la ciutadania pot fer tot un seguit de tramitacions i, també, disposar del seu espai personal des d’on es pot consultar tots els tràmits, a excepció dels relacionats amb el contracte. Aquesta seu s’ha convertit en l’únic canal per presentar instàncies relacionades amb el servei d’abastament d’aigua.
Oficina virtual. Substitueix l’antiga zona privada, que era l’espai on les persones abonades tenien el seu historial particular i que, ara, poden consultar a l’oficina virtual, des d’on es poden fer les tramitacions més usuals, com són els canvis de nom; donar-se d’alta o de baixa; consultar, descarregar i pagar les factures; consultar els consums o tramitar altres canvis en els contractes. Properament estarà integrada al nou sistema de gestió econòmic i comercial, la qual cosa permetrà agilitzar i disminuir el temps per fer cada tràmit.
Reservar hora. Aquest apartat per sol·licitar hora per rebre una atenció personal es manté. És el sistema més eficient per evitar esperes innecessàries a l’oficina de Taigua i garantir, així, que la persona sigui atesa presencialment en el dia i hora prèviament concertat.
Aquests canvis també afecten a l’adreça de correu atenciousuari@taigua.cat, que ara ja no admet tràmits o consultes que no s’hagin iniciat a través de la web. Amb la finalitat de què les gestions siguin més àgils, segures i eficients, les persones usuàries que no s’hagin donat d’alta a l’Oficina Virtual cal que facin els tràmits directament a través de l’espai Tots els Tràmits de la web, i formulin les seves consultes a través de l’espai Contacte.