La cadena de gimnasos Synergym obrirà aquest pròxim 10 de novembre un nou gimnàs a Terrassa; situat a la carretera de Montcada, 413. Des de la companyia afirmen que aquest nou local estarà ubicat en “un enclavament estratègic”, ja que pròxim estarà molt pròxim al campus universitari i envoltat de zones residencials “dinàmiques i molt transitades”. “Aquest entorn, caracteritzat per una població jove, activa i amb forta consciència de benestar, converteix el nou club de Synergym en un punt clau per a continuar fomentant la vida saludable i l’entrenament accessible i de qualitat a la ciutat”, afegeixen en un comunicat.
Es tracta del tercer club que la companyia obre a Terrassa en menys d’un any. En aquest sentit, des de Synergym recalquen que aquest ritme d’expansió “respon al bon acolliment local rebuda en els clubs ja existents” i també s’emmarca en l’estratègia d’expansió de la companyia, que té com a objectiu aconseguir els 210 clubs a tota Espanya pel 2026. “L’acolliment a Terrassa ha estat increïble des del primer dia. Obrir el nostre tercer club aquí és una mostra del compromís que tenim amb aquesta localitat, on cada vegada més persones se sumen a la nostra filosofia Fit Together”, afirma Esther Trujillo, Opening Manager de Synergym.
La inauguració de les instal·lacions del pròxim 10 de novembre comptarà amb una jornada especial de portes obertes, activitats i promocions exclusives per als primers socis.
Més de 100 metres quadrats equipats amb màquines d’última generació
El nou gimnàs de Synergym disposarà de més de 1.000 metres quadrats amb equipament d’última generació i diferents àrees pensades per a diversos tipus d’entrenament. A més, també comptarà amb una àmplia oferta de classes dirigides i programes propis de Synergym, com Boompa, Rumble, Flow, Core, Synercycling o Zumdance; i altres activitats físiques molt populars, com a Pilates, GAP o Cardiobox.
Des de Synergym també destaquen que l’obertura del nou club generarà la creació de 7 nous llocs de treball directes i 10 d’indirectes, “creant impacte positiu en la localitat amb una inversió que aconsegueix el milió d’euros”, afirmen. A més, destaquen que amb aquest local volen reforçar “l’aposta de la companyia per acostar el fitness de qualitat a tots els públics i ampliar la seva xarxa a Catalunya”.
