MónTerrassa
Prodis inicia una campanya de micromecenatge per a nous projectes
Una de les propostes actuals on es pot col·laborar | Prodis

!--akiadsense-->

Aquesta setmana Prodis presenta la 6Tella, un espai virtual amb sis reptes de diferents serveis de la fundació en format campanya de micromecenatge. La nova iniciativa de Prodis cerca poder cobrir de manera efectiva aquelles necessitats, grans o petites, que es presenten diàriament. Són projectes variats, des de grans necessitats que ajudarien al tractament i benestar de les persones, com d’altres menors, econòmicament parlant, però de gran benefici i rendiment per a qui els podrà gaudir.

L’activitat de cada un dels serveis i seccions de Prodis presenta diàriament necessitats o propostes de millora. L’objectiu compartit de totes les persones que integren Prodis, voluntaris i professionals, d’oferir tot allò que possibiliti una millor qualitat de vida a les persones amb discapacitat intel·lectual i paràlisi cerebral, genera noves idees que per molts senzilles que semblin, costa fer-les realitat.

Funcionament de la campanya

“La 6Tella” es presenta com una campanya adaptada a l’actualitat, seguint la metodologia del micromecenatge que es podrà visitar de manera actualitzada en aquesta adreça. En aquest espai web s’hi allotgen els sis primers projectes, el seu cost i el temps de vigència, inicialment sis mesos. Tothom qui ho vulgui podrà aportar la quantitat que desitgi al projecte que més li agradi i ser part de l’equip de persones que s’han unit per poder finançar-lo. Conforme es vagin assolint els projectes, aquests seran substituïts per d’altres de nous, iniciant així nous terminis semestrals per a ser assolits.

Nou comentari

Comparteix