Pimec celebrarà el pròxim 25 de juny la 37a edició dels Premis Pimes, amb l’objectiu de distingir les millors iniciatives empresarials de Catalunya. La patronal ha obert fins al 3 de maig el termini de presentació de candidatures per optar a un reconeixement. Des de Pimec Vallès Occidental animen a les empreses de la comarca a presentar-se a les categories on poden optar a premi, que son tres: Mipime més competitiva, Valors al Desenvolupament Sostenible, Qualitat Lingüística empresarial.
L’esdeveniment coincidirà amb el 50è aniversari de l’entitat
L’esdeveniment se celebrarà d’aquí a dos mesos, el 25 de juny, al Palau Sant Jordi de Barcelona. La gala coincideix amb el 50è aniversari de l’entitat i serà el marc per commemorar el Dia Nacional de l’Empresa a Catalunya i el Dia de les Microempreses i les Petites i Mitjanes Empreses (les MIPIMEs) de les Nacions Unides: el 27 de juny.
El sopar anual de PIMEC tornarà a tenir caràcter solidari, i els ingressos que s’obtinguin es destinaran íntegrament a apadrinar el programa ‘Emppersona’ d’ajut a la segona oportunitat que duu a terme la Fundació PIMEC.

Xavier Pujol anima a les empreses de la comarca a participar
El president de PIMEC Vallès Occidental, Xavier Pujol, anima les empreses de la comarca a presentar la seva candidatura en la present edició. Pujol ha expressat que l’esdeveniment “té l’objectiu de reconèixer la tasca de les pimes catalanes” i posar en valor la seva aportació al desenvolupament econòmic, social i sostenible de la nostra societat.
Les candidatures a les quals podran optar les mipimes del Vallès Occidental són les següents:
- Premi a la Mipime més competitiva: Categories micro, petita i mitjana empresa.
- Premi Valors al Desenvolupament Sostenible.
- Premi a la Qualitat Lingüística empresarial.