MónTerrassa
La targeta Pay de Bon Preu permet retirar efectiu a 174 establiments
  • CA
La nova targeta Pay de Bon Preu i Banc Sabadell permetrà retirar efectiu a 174 establiments | Targeta Pay

!--akiadsense-->

El Grup Bon Preu i Sabadell Consumer Finance, filial de Banc Sabadell, han anunciat el llançament de la primera targeta pagament per als seus clients. En tractar-se d’una targeta contatctless de MasterCard, els seus titulars es beneficiaran de la seguretat, universalitat, fiabilitat i rapidesa associades a aquests mitjans de pagament.

La nova targeta Bonpreu – Esclat PAY serà de lliure domiciliació bancària i permetrà als seus titulars facilitar-los les seves compres mitjançant diferents modalitats de pagament que més convinguin als seus clients. La targeta permet retirar efectiu en les mateixes caixes dels 174 establiments Bonpreu o Esclat , fins a un límit de 100 euros, evitant així que els seus titulars hagin de desplaçar-se a caixers automàtics . Els seus titulars podran a més recuperar el 0.5% de totes les compres realitzades amb la targeta PAY en qualsevol establiment fora de Bonpreu i Esclat.

Els interessats en la targeta podran sol·licitar-la a través de la web, en les mateixes botigues a través dels dispositius habilitats, així com per telèfon. El procés de tramitació de la targeta és 100% digital, sense necessitat de fer servir papers.

Per al Director Financer de Bon Preu, Pere Anglada, aquesta nova targeta de pagament “és una oportunitat per millorar l’experiència de compra dels nostres clients, afegint serveis com el de la retirada de diners de les nostres caixes i beneficis que incrementen el valor del pla de fidelització”.

Per al director general de Sabadell Consumer Finance, Miquel Costa, aquest acord amb una entitat capdavantera com Bonpreu suposa “recolzar a l’actor de la distribució amb major creixement a Catalunya, en les seves estratègies de fidelització de clients i de potenciació de les seves vendes. Les innovadores solucions de mitjans de pagament, els nostres equips d’especialistes així com l’enfocament de gestió personalitzada als equips comercials i de màrqueting de Bon Preu ens ha permès crear models de col·laboració de benefici per totes les parts implicades”.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa